foto's van normale dingen.

heeyy, ik heb iets bedacht…
hieronder staan, om precies te zijn, 31 verschillende voorwerpen, die (bijna) iedereen wel heeft of elke dag ziet. de bedoeling is, dat je het van het onderwerp wat bij het cijfer van je geboortedatum hoort, een foto maakt, om het anders in beeld te brengen dan je normaal zou doen, bijvoorbeeld; ik ben op de 13e jarig. bij 13 hoort telefoon. je zou een telefoon normaal zien als een gewoon gebruiksvoorwerp, wat nou niet echt bijzonder mooi is, de bedoeling is om nu te zorgen dat jet het fotografeert zodat het er mooier uitziet, en je er anders naar gaat kijken

1: wimpers
2: lippen
3: insect
4: chocola
5: klok
6: geld
7: spiegel
8: kleurpotloden
9: kaars
10: pop
11: boeken
12: frisdrank
13: telefoon
14: tv
15: printer
16: blaadje
17: koekjes
18: kledingkast
19: bed
20: letters
21: fiets
22: auto
23: afstandsbediening
24: rietje
25: armband
26: steen
27: lamp
28: bestek
29: parfum
30: douchekop
31: radio

ps; dit is een van mijn eerste topics, dus ik ben nog niet zo ervaren :cold_sweat:

Ik ben op de 9de jarig dus ik ga een foto maken van een kaars. Mijn spiegelreflex ligt jammer genoeg bij mijn moeders huis maar hopelijk wordt het iets moois met mijn telefoon :stuck_out_tongue:
Ik vind het trouwens een leuk idee!

leuk! dankejewell

Het is lastig om iets te doen met een kaars met je mobiel omdat je hem niet in de buurt van andere objecten kan zetten vanwege het vuur en als je het vuur/lontje probeert te fotograferen krijg je gewoon een grote witte waas x)
Dus hier mijn prachtige poging tot die er veel te amateuristisch uitziet voor mijn doen:

Edit: volgens mij heb ik zojuist een betere gemaakt, mag ik hem veranderen :cold_sweat:
Edit2 : nee laat maar mijn foto’s gaan helemaal mis x)
Edit 3: Vooral het formaat van de foto is echt heel lelijk zo lang gestrekt en alles

ik vind hem wel leuk hoor! echt in kerstsfeer :slightly_smiling_face:

Toevallig heb ik gisteren een foto gemaakt van geld voor mijn blog en ben ik jarig op de 6e, dus bij deze!

Edit: ook gemaakt met GSM trouwens, had mijn spiegelreflex niet bij de hand. Normaal bewerk ik ook altijd mijn foto’s nog wat na, maar dat is bij deze ook niet meer gebeurd. Al bij al vind ik ze goed genoeg, het was puur om het artikel wat op te vullen… Alleen tekst ziet er zo saai uit!