Foto's van jezelf!

He!

Ik weet niet of er al zo’n topic bestaat, maar hier kun je foto’s van jezelf posten en reageren op andere foto’s natuurlijk!

*Ik heb dit bij Even voorstellen! gezet, omdat je jezelf met een foto toch een beetje voorstelt! :wink:*

Ciaao.! :slightly_smiling_face:

*Weg*

Laat maar zitten… Sommige personen vinden het leuk om m’n humeur te verpesten én dit topic…

*Ja, ik trek me zulke opmerkingen erg aan…*

Mooie foto!

Hmm…

Dankje :slightly_smiling_face:

@Hierboven; Hmm?

tis maar wat je mooi vind pff kapot dom ben je

Huh?

Lekker aardig zeg! :wink:
Nee ik vind het wel een mooie foto;)

Omg, zoiets zeg je toch nie :open_mouth:

Sorry hoor, maar wat is dat voor gemene opmerking? Ik hoef heus niet te horen dat je het een mooie foto vindt ofzo, maar je hoeft niet te zeggen dat ik dom ben ofzo… Want hoe kan jij dat nou weer weten… Mensen die zulke opmerkingen plaatsen zijn pas dom…

En oja, ik heb dit topic heus niet gemaakt om naar complimentjes te vissen ofzo, maar gewoon om foto’s te posten! Maarja…

Waarom niet? Het is misschien niet zo vriendelijk, maar wel een reactie… en dat is waar ze om vroeg…

Van mij mag ze best zeggen dat ze m niet mooi vindt ofzo, maar doe het niet zo bot en zeg niet dat ik dom ben ofzo, want dat kan je a) niet aan uiterlijk zien, b) kan je dat ook niet zien via internet ofzo…

Zo pfft pardon?!
Wie denk je wel niet dat je bent om zoiets te zeggen.
Jammer dat de foto verwijderd is,
maar ik snap het wel. @ AmberXx trek je er niets van aan sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo verstandig :wink:

Ik denk dat ze gewoon jaloers is :wink: Ik heb de foto niet gezien, maar ik weet het bijna wel zeker!

Omdat het ongepast is misschien?
Je kan je eigen reactie geven, maar let er op hoe je iets zegt. Helaas voelen sommige mensen niet aan wat ze wel en niet kunnen zeggen.
Die opmerking getuigt niet echt van verstandigheid.

Dankje! Maar als ik zulk commentaar krijg op een foto vind ik het ook niet leuk meer… Ik hou het liever gezellig in plaats van zulk gezeik… Gelukkig heb ik verder wel leuke reacties gekregen, dus ik trek me maar niks aan van haar!

Ja, is ook heel begrijpelijk hoor!
Moet je ook niet doen :slightly_smiling_face:

dat wel maard an zou ze eht wel minder grof kunnen zeggen vind ik

Dankjewel voor de lieve reacties nog!
Ik reageer ook een beetje erg, maar ik voel me ook niet zo goed nu. Ik ben gisterochtend naar de EHBO gebracht met hartkloppingen en heb daar allemaal dingen ingespoten gekregen en moest daar 2 uur liggen… Er is ook een hartafwijking ontdekt, waaraan ik waarschijnlijk geopereerd moet worden en ik voel me gewoon een beetje slecht…

Kut voor je meid ! Heel veel sterkte hoor !!