foto's van i-pod naar computer

Hee,

een hele tijd geleden was er vanalles mis met de computer vanwege een virus. Hierdoor moesten we het ‘resetten’ en waren we alles kwijt. Zo ook alle foto’s.
Maar veel van die foto’s staan nog op mn i-pod. En nu wil ik dus weten hoe ik die foto’s weer op de computer kan zetten. Als je me kan vertellen hoe dit moet, heel graag! Er waren meerdere mensen (heeel veel maar oke) die dit vragen op internet, maar ik heb nog niet echt een goed antwoord kunnen vinden.
Alvast bedankt!
En owja, ik heb iTunes 9.

xx

nobody?

Ik weet niet hoe met i-pods zijn maar je hebt toch normaal zo’n usb-kabel, gewoon in computer doen, en dan krijg je meestal zo’n lijst wat je allemaal op je i-pod hebt staan en dan gewoon op computer zetten van die lijst?
zo moeilijk is dat toch niet of…

als er een geheugen kaart in zit moet je dat gewoon met een microsoft kaartje doen of inderdaad met een usb en er zitten toch insturcties bij en een cd voor te instaleren op je computer

Dat probleem heb ik dus met filmpjes van iPod naar computer over zetten, ik heb ook geen idee hoe dat met foto’s moet. Maar ik geloof dat je daar een programma voor moet downloaden. Had ik van de week geprobeerd maar had toen geen tijd. Moet je even googlen en op Apple site kijken.

gewoon op je computer aansluiten en dan naar de map mijn computer. daar staat dan je ipod tussen, open je het mapje et voila, je foto’s!

xxx

Als je je ipod aansluit op je pc, en itunes opent, staan ze meestal ook daarin en kan je ze opslaan in een map.

Als ik mn iPod in de windows computer doe opent die ook altijd zn dingen waar alle mappen op staan oa mn foto’s.

nou, t schijnt nog niet zo makkelijk te zijn. Ik lees ook overal dat je programma’s nodig heb en alles… En dat wat nikitax zei, dat las ik ook ergens. Dus dat ging ik proberen, maar de foto’s kan ik dan niet openen. 't zijn dan ook hele vage bestanden: ITHMB bestanden…