Foto's snel online zetten

Ik heb een vraag.
Geen idee of hier al een duidelijk topic over is, maar ik heb het echt heel erg druk met school maar moet wel snel antwoord hebben, want ik ga bijna op vakantie.

Ik ga deze vakantie 6 weken naar Vietnam en wil daar veel foto’s gaan maken, deze wil ik dan z.s.m. op internet zetten. Nu heb ik deviantart, het is echt heel makkelijk, overzichtelijk en handig omdat er bij elke foto te zien is in welke stand (sluitertijd etc.) de foto is gemaakt. Het nadeel is dat je de foto’s één voor één moet uploaden, dat duurt me veel te lang.

Dus ik vroeg me af of jullie een goede site weten, waar andere mensen m’n foto’s ook kunnen zien. En waarbij je heel veel foto’s tegelijk kunt uploaden.

Alvast bedankt!

Hyves + Flickr

Succes!

Neem je je laptop mee naar ginder? Dan is Picasaweb wel gemakkelijk, maar dan moet je wel eerst Picasa installeren. Heel handig fotoprogramma.

flickr of photobucket is wel handig

okee, dankjulliewel!

hyves,flickr inderdaad

Flickr; foto’s selecteren en hij upload ze allemaal. Je kan ze nog een naam geven (moet niet) en het staat online (:

Inderdaad Flickr.
Hele leuke site!

Flickr is handig en vind ik overzichtelijker dan Deviantart. (:

Flickr is inderdaad erg handig en superoverzichtelijk, alleen kun je zonder pro account maar 200 foto’s uploaden, wat met voor 6 weken te weinig lijkt.
Hyves heeft hele slechte kwaliteit foto’s, dus dat zou ik ook niet doen :’)
Ik weet dat picasa/google iets heel handigs heeft, dus ik zou even googlen naar picasa web ofzo.

www.dundle.nl
Kan je ongeveer 300 fotos op plaatsen. En tegelijke tijd een blog en andere dingen er op zetten! Makkelijk en leuk.

Voor een voorbeeld kijk hier: www.ldaaax.dundle.nl