Foto's ophangen in kledingkast

Ik ben op zoek naar een plastic ding met allemaal vakjes om foto’s in te doen, om op te hangen in mijn kledingkast.
Maar nu ben ik opzoek naar zo’n ding, maar dan dat je dat soort van uit kan schuiven/uit kan trekken, zodat je allerlei foto’s achter elkaar kan doen.
Weet iemand waar ik zoiets kan kopen? En of het überhaubt wel bestaat? :stuck_out_tongue:

Zoiets als dit dus, maar dan dat je dat uit kan schuiven/trekken, zodat er nog veel meer foto’s achter kunnen.

http://expo.nl/data-kadofabriek/producten/18470-groot.jpg

Nog nooit van gehoord O:
Van jou idee dan he, die doorzichtige hoezen ken ik wel. ^^
Maar een vraagje, waarom plak je ze niet gewoon vast met een stukje dubbelzijdig plakband, aan de binnenkant van je kast? Dat is volgens mij véél makkelijker hoor! (:

geen idee, nog nooit van gehoord.
ik ken alleen maar van die dingen zoals op jouw plaatje, die wat ze bij de expo en de xenos etc. verkopen.

omdat ik heel veel foto’s wil ophangen & omdat ik bang ben dat ze er dan afvallen of dat als ik ze eraf haal ik de lak van m’n kast eraf trek. :stuck_out_tongue:

ken alleen dat je dan fotos onder elkaar kan hangen

Ehms, ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Maar ik weet wel dat de xsenos een tijd geleden zoiets had, zo’n hang ding zoals op die foto waar je foto’s in kan doen.
Maar wat jij bedoelt nog nooit van gehoord :astonished:

kun je niet een paar van die dingen die je op je plaatje hebt naast elkaar hangen?

ja ik denk inderdaad dat dat de enige en de beste oplossing is. (:

Mmhhh…
Xenos, Blokker, Marskramer, Hollands Handel Huis, Big Bazar, HEMA, Action…
Dat soort winkels denk!

expo, daar heb ik um ook gekocht :grinning: