Foto's op je kamer

Ik heb best veel foto’s die ik op me kamer wil hangen, maar gewoon in lijstjes vind ik zo standaard en zo saai :stuck_out_tongue:
Heeft iemand een leuk idee om met foto’s te doen voor op je kamer ofsow? :grinning:

Misschien een hele grote colage met je foto’s maken? Of een kleine xD
X,

ik heb allemaal foto’s rond mn spiegel gehangen.
miss een idee?

prikbord, op je kast, me schoonzusje heeft heel haar deur vol van onder naar boven. dat is ook echt vet

veeeeeel fotolijstjes op je muur plakken

Ik heb fotolijstjes, een fotoklok, magneetdingen met foto’s (geen bord, maar gewoon een lang smal ding zodat je niet zo’n heel bord ziet XD), zo’n ding met hoesjes waar je ze in kan doen, een doorzichtige bureaubladonderlegger waar foto’s onder liggen, en ze gewoon op de muur geplakt 0=)

plak een heleboel foto lijstjes aan elkaar en maak zoiets

http://www.expo.nl/data-kadofabriek/producten/15026-normaal.jpg

eej:)

ik heb op mijn deur een collage gemaakt… aan mijn muur heb ik een grote poster van een roos in een fotolijst met daarom heen heel veeeel kleine fotolijstjes met foto´s aan de andere muur heb ik ook nog een collage hangen in een fotolijst.:slightly_smiling_face:

ik heb een fotolijst geverfd in de kleuren van mijn kamer (wit met grijze stippen) en ik heb daar foto’s in van mij van toen ik baby was tot fotos uit 2007 :wink:
ik heb ook een poesje met z’n klipje waar je een foto aan kan doen maar dat vond ik heel kaal dus heb ik van die roerstokjes van de praxis een lijstje gemaakt :stuck_out_tongue_winking_eye:

er stond laatst ook niets op de voorpagina van girlscene, moet je even weer opzoeken.
was een soort ‘rails’ leek heel leuk!

ik maak collage’s met foto’s op canvasdoek… op een scrapbook manier… en die collages die heb ik overal staan en hangen :slightly_smiling_face:

gewoon op de muur heb ik ook :stuck_out_tongue:
of een grote foto van een bloem ofzo en daar dan omheen die fotos is ook leuk
mss als t mag van je ouders dat je ze op kan plakken met behanglijm, en dan in collage soort vorm, geeft cool effect

Schiet me nu te binnen:
schilder een grote boom op je muur en plak aan elk uiteinde van een tak foto’s, een soort van stamboom :stuck_out_tongue:

plak een muur/deur helemaal vol met foto’s, die kun je af laten drukken bijvoorbeeld gratis op pixum. heb je nog een paar mislukte foto’s kun je hier letters uit knippen en erboven of er tussen hangen, een leuke quote die jou inspireerd, erg makkelijk omdat foto’s hetzelfde formaat hebben zijn je letters ook allemaal even groot :slightly_smiling_face:
kusss

^GEEN TOPICS VAN 2008 UPPEN.