foto's met extensions

dankje :flushed:

uhmm in venlo kan je heel goedkoop halen :slightly_smiling_face:

ik wil zelf ook graag extensions, maar je hebt er verschil in toch?
de een voor volume
en ander voor lengte, right?

of zit ik wrong ?

want ik wil die voor de lengte, maar ik heb geen flauw idee hoeveel dat kost en ik ben bang dat het er heel nep uitziet :flushed:

uhmm nee. ik vind niet dat het echt nep uitziet alleen als je donkerblond haar hebt en je gaat donkerbruin indoen dan zie je het gewoon…

Voor de lengte moet je er wel genoeg nemen, ik had er 50 en dat is echt waaaay to weinig.:3

okee, hoeveel kostte het bij jullie en hoelang bleef het erin zitten ?

/

ik heb clipjes extensions. die waren per “mat” dus van ene oor naar andere ¤10,- en ik heb er 2 gehaald. maar als ik weer in venlo ben haal ik nog 2 “matten” dan is het voller :slightly_smiling_face:

Mijn extensions ( met btw en verzenden) waren 60 euro, en het inzetten 50 euro.
Ik heb ze nu een maand of 2, maar ik wil ze eruit ik vind al dat ze te laag zitten.

maar wat zijn dan precies clipjes extensions ?

sorry, maar ik weet er niks van :flushed:

upje

Dit.

http://www.italian-hair.com/images/Clip-in%20Extensions.jpg

cool,
waar haal je die?

Marktplaats, Toko’s, overal, je moet gewoon even zoeken.

oke,
ik hoop ook gewoon zonder dat je ze hoeft te bestellen…

in venlo is er een winkel waar ze goedkoop verkopen…

Is de kwaliteit ervan ook goed?

ik wil ook graag extensions ik zou graag wat meer volume in mijn haar willen. maar mijn zus heeft paar week geleden extensions in laten zeten ingevlochten zeg maar. dat was echt haar , maar zij had er heel veel last van en heeft ze naar 2week eruit gehaald nu zit k te twijvelen of ik het nog wel wil hebben jullie er ook last van of is er manier dat je minder last van hebt ofzo. of kan ik beter clip extensions nemen? hoe zet je dat er precies in en blijft dat wel goed zitten? en krijg je dat wel weer goed uit je haar niet dat er allemaal klitten inje haar zitten ofzo? beetje veel vragen hoop dat iemand mij kan helpen. alvast bedankt =)

Ik heb ze er met waxjes in, daar heb je geen last van. Je moet ze wel soms uit elkaar trekken anders word het een zooitje, en je moet er niet aan pulken. Eruit halen kost 50 cent per pluk, maar ik ga dat zelf gewoon door mn moeder laten doen.
Ik ben ook geen fan van de clipjes, te veel gedoe om ze er allemaal in te krijgen en ze mooi te houden als ik naar feestjes ga.
Ik heb na dit alles wel geleert dat er niks boven je eigen haar gaat, tenzij je bereid bent er veel geld aan uit te geven ofzo.:3

ja :slightly_smiling_face: vind wel oké je kan er niet járen mee maar agja zo goedkoop is het wel de tijd dat je indoet wel waard :slightly_smiling_face: