Foto's maken voor blog/insta

Hi!
Misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik ben op zoek naar meiden die af en toe outfitfoto’s zouden willen maken voor mijn blog/insta en die zelf ook naar zoiets op zoek zijn voor hun eigen accounts. Ik weet niet hoe andere mensen altijd al die leuke outfitfoto’s krijgen, maar mijn vriendinnen zijn totaal niet in dat soort dingen geïnteresseerd dus daar kan ik het niet aanvragen. Dus het idee is om elkaar te helpen door gewoon af en toe de stad in te gaan om foto’s van elkaar te maken. Geen idee of dat zou werken of dat het heel ongemakkelijk gaat zijn maar hee, we can always try :slightly_smiling_face:

Als er meerdere geïnteresseerden zijn kunnen we misschien zelf een appgroepje maken. Ik woon zelf in Rotterdam, misschien ook handig om te weten.

Hey, lijkt me eigenlijk wel leuk! Ik woon ook in Rotterdam!

Ah leuk! Ik stuur je een pm :slightly_smiling_face:

Hoi! Ik woon zelf in Bergen op Zoom, maar ik ben ook wel geinteresseerd omdat ik ook begonnen ben met bloggen!

Ik woon ook in Rotterdam, ik weet niet of jullie al een keer hebben afgesproken? Ik zou graag willen leren om mooie foto’s te maken voor een blog/insta, misschien kan ik een keertje mee op pad?

Wat mij betreft prima! Jullie mogen mij noten en dan maak ik wel een groep aan.

Hey! Dat lijkt me ook leuk! Ik woon ook in Rotterdam :slightly_smiling_face:

We hebben een inmiddels een app groepje dus als je er in wil moet je mij of @kopjechino even noten!