foto's liken van je ex?

Ik heb nu een hele lieve vriend, we zijn 4 maanden bezig geweest en hebben nu ongeveer 2 maanden echt een relatie.

Voor mij heeft hij een vriendin gehad. Hier had hij het 2,5 jaar mee. Op het begin was het voor hem dus best raar, want dit is zijn enigste vriendin geweest in heel zijn leven. Nu begon hij dus met mij opnieuw en dit was voor hem wel even wennen. Hij heeft hier nooit echt iets over gezegd ofzo maar ik merkte wel aan hem.

Op het begin toen ik en mijn vriend iets kregen deed zijn ex heel erg jaloers en appte hem boos enzo. Ze hebben ook geen contact meer nu…

Ik weet dat het een slechte eigenschap is maar ik ben best jaloers aangelegd. Ik zie dus steeds dat hij de fotos van zijn ex liked die zij erop zet. Zij liked nooit iets van hem. Maar ik vind dit dus best wel kut. Ik weet niet of ik dit tegen hem moet zeggen ofzo of dat ik me gewoon moet vermannen.

Maar wat vinden jullie ervan als je vriend de fotos van zijn ex liked.
Heb aan vriendinnen gevraagd maar iedereen zegt wat anders…
Ik durf het eigelijk niet tegen hem te zeggen dat ik het niet chill vind, maar wil het eigelijk ook weer wel zeggen. Ik heb gewoon zo iets van ja jullie hebben geen contact, jullie hebben niks meer met elkaar, waarom like je haar foto?? Ik weet dat hun geschiedenis met elkaar hebben enzo maarja… Ik moet er wel even bij zeggen dat hij nooit fotos liked van mensen eigelijk. Alleen van zijn vrienden. Daarom vind ik het nog raarder…

Duss wat vinden jullie??

Als het jou echt stoort, moet je erover praten vind ik. Communicatie is erg belangrijk in een relatie en moet vanaf het begin aanwezig zijn.

Misschien volgt ie haar op instagram, gewoon om nog een beetje op de hoogte te zijn van wat ze doet enzo, en liket hij die foto’s uit automatisme omdat ze in zijn tijdlijn voorbij komen. Ik zou me er niet druk om maken. Hij is toch voor een reden bij jou

Beide reacties hierboven zijn waar. Stoort het jou zo erg? Dan moet er over praten. Maar je kunt het ook laten gaan want hij is inderdaad niet voor niets bij jou!

Een like kan toch niks kwaad, misschien is hij er nog niet helemaal over heen. Gun hem wat tijd, dan houdt hij er wss zelf mee op. Maar natuurlijk als je het zooo stoort, moet je erover praten. Dat is natuurlijk de beste oplossing.

Tja het zou mij eerlijk gezegd ook dwars zitten :’)
Zeker omdat ze geen contact meer hebben, wat is dan het nut van die foto’s liken?
Aandacht trekken of zo?
Ik zou er toch eens voorzichtig naar vragen, of er een grapje over maken of zo.
Ik vind in ieder geval wel dat je het duidelijk moet maken, anders gaat het je waarschijnlijk alleen maar meer dwars zitten

Ik zou me er ook wel aan storen eerlijk is eerlijk. En ik zou er gewoon open en eerlijk over praten. want anders ga jij je er alleen maar meer en meer aan ergeren en hij heeft er geen ene flauw benul van,
Dus als je er mee zit gewoon over praten en vragen waarom hij het doet en dat jij er onzeker van wordt ofzo.

@impolite ja zij heeft het uitgemaakt, en ze werd toen jaloers toen wij bezig waren. Maar hij heeft wel tegen haar gezegd ja ik geef nog steeds om jou enzo. Ik merkte ook wel goed dat hij op het begin erg twijfelde of hij het met mij door moest zetten. En een maand voordat hij mij tegenkwam wilde hij haar nog terug… Daarom is het zo dubbel… En zij heeft het contact verbroken met hem. Ik heb gelezen dat hij zei van ja je kunt altijd nog mn beste vriendin zijn en ben er altijd voor je enzo. Zij heeft toen gezegd ja nee kan ik niet. Dus hij wilde nog wel contact maar zij niet meer door mij.

Eerlijk gezegd zou dit mij ook dwarszitten ja. Waarom zou je die foto liken? Ze hebben toch geen contact meer? Ik zou gewoon vragen of hij haar wilt blokkeren.

Ik zou me er ook aan storen. Waarschijnlijk omdat ik me echt niet kan inbeelden dat ik ooit iets van mijn vroegere ‘exen’ zou liken. Ik zou er met hem over praten als ik jou was!