Foto's lerares Pierson College die sexten met een leerling geleaked

Vond deze hier:

vinden jullie dit kunnen?

Waar gaat het over? Een lerares die sexting uitvoerd met een leerling? Nee dat vind ik niet kunnen.

Nee, ik vind het niet kunnen.

Tuurlijk kan dit niet

:hammer: :hammer: :dry:

Ja kan prima :dry:

Nee.

Ze lijkt me nog best wel jong, en als zij leerlingen heeft van haar leeftijd… Ik heb me er verder niet in verdiept, maar kan het niet wezen dat zij elkaar leuk vonden? Ik snap dat dit niet mag als leraar-leerling, maar het klinkt toch heel anders als ze van dezelfde leeftijd zijn. Maar alsnog, als leraar kan dit inderdaad niet. Ik probeer het alleen even van een andere kant te bekijken.

Even serieus, de PF van de jongen die dit poste, heeft hij een halve boner of zo.

ze is 29

Ja oke, maar ik heb klasgenoten van 26, dus het zou kunnen… Ik zeg niet dat het goed is, maar dit was wel een privé gesprek, en als er sprake was van liefde… Die kant van het verhaal is niet bekend, bedoel ik maar te zeggen :slightly_smiling_face:

Mijn zusje zit op die school en ik vind dat het wel erg wordt opgeblazen door de media. Nee, het hoort niet, dat vind ik ook, maar oorspronkelijk wilde de school geen aangifte doen, alleen de betreffende docente ontslaan, en toen is de media erop gedoken en nu gaat de school toch maar aangifte doen. Verder kunnen de twee jongens die contact met de docente had (en dat was heus niet alleen vanuit haar, die jongens weten echt wel waar ze mee bezig zijn) mogen elke dag eerder naar huis omdat ze anders gestalkt worden door de pers. Er staat constant pers op het schoolplein, in de aula om maar te proberen leerlingen aan de praat te krijgen. Dat vind ik erg.

Edit: En wat een raar forum is dat trouwens :'D

Voor zover ik weet heeft ze met twee jongens op deze manier contact gehad, en die zijn allebei zestien. Natuurlijk had ze de verstandige volwassene moeten zijn en het niet moeten doen, maar die jognens hebben ook echt wel gewoon geweten wat ze deden.

Ah oke, dat deel was mij niet bekend! Zoals ik het hoorde was de leeftijd niet bekend en ging het om 1 jongen. Op deze manier kan het inderdaad niet.

Maar ik vind het ook niet kunnen dat mensen nu op deze manier foto’s gaan plaatsen en haar volledige naam bekend gaan maken.

Ja, daarom… En volgens mijn zusje hebben ze het ook echt wel uitgelokt. En dat lijkt mij ook wel… Dus zij hebben er ook gewoon schuld in.

Dit!!!
Ja het is gebeurd en ja zij had beter moeten weten (hoe erg ze ook ‘uitgelokt’ werd). Maar ik vind dit veel te ver gaan zoals ze nu overal maar gewoon genoemd wordt.