Foto's invoegen

Hoi! Ik zit eigenlijk al een behoorlijke tijd op girlscene maar heb nog nooit een foto geüpload. Is er iemand die dit mij kan uitleggen? Want je kan wel foto’s invoegen met een Url, maar ik wil eigenlijk foto’s van mijn iPad uploaden.

iemand?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

2.2 Foto’s invoegen2.2.1 Van internetHiervoor heb je de afbeeldings-URL nodig (klik met rechtermuisknop op afbeelding, klik afhankelijk van je browser op eigenschappen en dan op ‘kopieer linkadres’ of druk direct op ‘afbeeldings-URL kopiëren’). Klik nu op het schilderijtje boven het reactievak en plak de URL in de balk, of plak de link tussen de html-code voor afbeeldingen (IMG)link(/IMG) met [ en ] eromheen. Dit is de enige manier waarop je gifs (‘bewegende plaatjes’) kan posten.2.2.2. Vanaf je computerDit kun je doen via sites als tinypic. Kies een bestand, verander bij ‘resize’ eventueel de grootte en klik op upload now. Vul de code in die je te zien krijgt en wacht even terwijl de foto wordt geüpload. Kopieer nu de tweede link (voor fora en boards, tussen de IMG) en plak deze in je reactie.

Zulke vragen mag je in het vervolg stellen in dit topic waaruit ik ook het bovenstaande heb gehaald:

http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/alles-wat-je-moet-weten-het-forum-ook-voor-vragen-lees-beginpost-248737.0.html