Foto's afdrukken

Heey!
Ik heb sinds 2 jaar een digitale fotocamera, en ontzettend veel fotos mee gemaakt. Ik bedacht me laatst dat ik er een paar echt wel graag wil laten afdrukken om mijn kamer mee op te vrolijken! Mijn vraag aan jullie was of jullie misschien een goede site weten waar dat kan? En wat zijn zeg maar normale afmetingen voor een foto? (Heb al bij een aantal sites gekeken, waren best prijzig, en ik had geen idee welk formaat ik moest kiezen!)
Nouja als jullie me kunnen helpen alvast bedankt :slightly_smiling_face:!

??

Is dat niet bv bij de Hema of Kruidvat ofzo?
Gewoon op de site de fotos neerzetten en de formaten, als goed is kan dat.

Bij de hema hebben ze ook heel vaak gewoon een afdruk punt in de winkel voor direct printen. Je kunt beter een paar foto’s opsparen zodat je er een aantal heb. Hoe meer je foto’s je hebt hoe goedkoper het word dat is vaak zo. Je moet even kijken in welk lijstje je ze wil hebben daar staan meestal ook gewoon de formaten in.

Ik laat ze altijd gewoon bij de Hema afdrukken!
En als je op hun site de foto’s die je af wil laten drukken uploadt, staat er ook bij welke maat ze je aanraden, want dat ligt natuurlijk ook aan het formaat foto. En dan bedoel ik niet in de grootte / het aantal megapixels, maar mijn spiegelreflex bijvoorbeeld maakt gewoon een ander formaat foto dan m’n oude camera. (10x15 en 12x16 ofzo, ik weet het ook niet precies :stuck_out_tongue:)

je kan het doen bij kruidvat.nl hema.nl en misschien ook trekpleister dat weet ik niet zeker!

Kruitvat & Hema. Allebei ook online…
Nu je het zegt, ik moet ook nog foto’s van mn werkweek van school laten ontwikkelen. Nooit zin in gehad :stuck_out_tongue: