Foto's afdrukken in het Kruidvat.

Hee, ik moet binnenkort een paar foto’s afdrukken. Het zijn er maar 12 dus ik dacht dat ik dat wel even snel daar in de winkel kan doen. Maar weet iemand hoe dat grote apparaat werkt? En hoe duur is het ongeveer?

bedankt!

Je zet de foto’s op een usb-stickje, die steek je in dat ding en dan druk je wat knopjes in, zo uit mn hoofd even geen idee welke haha. :’)

Maaar, het kan ook via internet!

Je moet een kaartje kopen aan de kassa, dat kan je vanaf 10 euro kopen denk ik (5 kan ook, ben niet zeker). Dan stop je dat kaartje in het apparaat en sluit je je camera aan of stop je je usb-kaartje in het apparaat. En dan wijst het zichzelf wel uit hoor (: Ik denk dat het 10 cent per foto is maar ook daarover ben ik niet zeker eigenlijk (:

Je zet de foto’s op een usb-stickje, die steek je in dat ding en dan druk je wat knopjes in, zo uit mn hoofd even geen idee welke haha. :’)

Maaar, het kan ook via internet!

Zag bij de kruidvat net aanbieding 100 foto’s voor 5 euro (:

Het is maar een tip.

Haha, okee maar je moet dus eerst naar de kassa om zo’n kaartje te kopen? :stuck_out_tongue: Want aangezien ik maar 12 foto’s wil afdrukken xd is het een beetje zonde om dan 5 euro te betalen. Dus dan maar via internet. Maar uhm op internet moet je dan je bankrekening geval invullen ofzo?

En als er dan toch een topic is, hoe zit dat met het laten afdrukken van wegwerpcamerafoto’s bij Kruidvat/Hema?

Dit weet ik niet zeker, maar die moet je geloof ik gewoon bij de kassa/vraagbalieding (ik ben even die naam kwijt terwijl het een hele makkelijke naam is hahaha) inleveren, je naam opgeven en dan zeggen ze je een datum dat je de foto’s op kunt komen halen.

Ik heb een keer foto’s afgedrukt in de kruidvat met zo’n snel service maar vond de kwaliteit van de foto’s heel slecht!

lleoniiec, infobalie? :stuck_out_tongue:

-

Kruidvat:
0,09 euro per foto, krijg je een nummer, zoek je dat nummer in de fotobak in de kruidvat winkel ( of je wil dat ze het naar je huis sturen maar dat is alweer 4 euro meer ofzo, naar de winkel is maar 1 euro) dan ga je met je foto’s naar de kassa en betaal je daar.

Shoppen jullie vaak op het web? Of vind je het leuk om op webshops te kijken?

Zouden jullie dan mijn enquete willen invullen? Het gaat over webshops.
http://questionnaire.netq…ee-4bdb-a700-32d1676cad08

Alvast heel erg bedankt. :couplekiss_man_woman: