Fotoreeks van 10 foto's, maar hoe?

Stel, je krijgt zo een opdracht op school, en die gaat zo:
Maak een fotoreeks van 10 foto’s. Deze foto’s moeten een verhaal over jezelf vertellen. Dus de fotoreeks moet dan ook echt een verhaallijn hebben. En niet te vergeten, lekker creatief

Hoe zou je dit dan aanpakken? Wat zou je fotograferen? en hoe zou je er een verhaal van maken?

Help :cold_sweat:

Docenten houden van anders… Ik bijv een natuurliefhebbers en zou dat als basis pakken. Dan zou ik op pad gaan met een camera… Gewoon lekker buiten het bos in bv.
Ik zou misschien aan belangrijke momenten in mijn leven denken… Bijv het verlies van een familielid of vriend… Maar ook aan het krijgen van een broertje of zusje… De emoties die daarbij komen zoals verdriet,gemis of vreugde zou ik terug zoeken in de natuur. Maak bijv een foto van een plek waar veel veertjes liggen… Van een vogel die gepakt is door een ander dier… Dit kan je daar aan je docent tonen als een foto die verhaal verteld over jezelf omdat je iemand verloren bent… Er leegte is… Gemis… Sporen achter gebleven… Je kan de foto natuurlijk op verschillende manieren nemen… Donker, licht… Dat bepaald wel het gevoel erbij…

Mijn docenten vonden dit soort dingen prachtig :stuck_out_tongue: