fotomuur

Heeii,
Zijn hier meiden met een fotomuur?
Hoe hebben jullie dat gedaan?

Ik heb op een deel van m’n kamer nogal saaie witte deuren, dus wil ik op de middelste een fotomuur maken.
Nu ben ik dus van alles aan het proberen, maar chaotisch tegen elkaar aan werd best wel lelijk, dus nu wou ik ze als een soort puzzel/mozaik naast elkaar doen (met kleine randjes ertussen), maar ik krijg het niet goed voor elkaar…
Dan is er weer een te lange lijn van foto’s naast of onder elkaar, dan past er weer geen foto in een (wit) vlak dat over is…
Nu zou ik ze misschien heel random naast elkaar kunnen plakken, maar dat wordt dan denk ook weer te chaotisch.
Waarschijnlijk is dit best onduidelijk, maar ik ga hier ook maar geen foto’s plaatsen.
Ik hoop dat hier iemand is met advies of gewoon andere meiden die kunnen vertellen hoe zij het hebben gedaan.
Ik doe het btw zonder lijstjes.

Leuk! Ik wil ook een fotomuur, maar heb het idee dat m’n kamer er te klein voor is ;(. Je kan ook foto’s in de vorm van een hartje plakken misschien? Dat zie ik veel op We Heart It.

Wat er supermooi uitziet, is je foto’s in een hart-vorm plakken!
Dus je begint vanonder met 1 foto, daarboven 3, daarboven 5 en zo ga je door -ligt eraan hoeveel je er hebt/hoe groot je muur is en uiteindelijk splits je in twee delen en werk je weer af naar boven. Snap je? Hoop dat je er iets mee kan! Hier een foto:

http://i55.tinypic.com/x1lso1.jpg

Ik ben nu bezig met plaatjes verzamelen uit tijdschriften (bijv. H&M of hitkrant) en daarmee wil ik mijn deur vol plakken :upside_down_face:

Je kunt ze ook in een grote lijst doen!

Ik heb er een lange tijd een gehad, niet alleen met foto’s, maar ook met kaarten van plekken waar ik geweest was en andere dingen.
Ik had de foto’s door elkaar gehangen, maar wel telkens met een soort “kader” eromheen van muur, zodat het niet chaotisch werd :slightly_smiling_face:

Ik heb wat inspirerende plaatjes uit tijdschriften, oude foto’s en trein/bioskooptickets etc op mijn muur geplakt met buddie (dat kneedgum-achtige spul) & tape, ben erg tevreden met het resultaat:

http://i42.tinypic.com/a0ctj4.jpg

http://i41.tinypic.com/33e1x50.jpg

Wow, dat ziet er idd heel leuk uit brightneonpink!! Die tape erbij maakt het juist ook wel leuk! :slightly_smiling_face:
Jullie hebben me wel op het idee gebracht om er plaatjes en dingen tussen te doen. Ik ga eens kijken of het dan wel lukt. Want omdat m’n foto’s allemaal dezelfde maat hebben lukt het niet goed om ze leuk naast elkaar te plakken met een rand van muur er tussen. Het zijn er ook teveel om binnen een lijst te plakken; het zijn er ongeveer 45… Oke, ik zou er wel een paar weg kunnen laten, maar als het lukt met alle foto’s vind ik dat het leukst :stuck_out_tongue:

Binnenkort ga ik ook een soort fotomuur maken. Heb bij de xenos 3 collagelijst (hartvormi) in verschillende maten gekocht. Die komen dan naast elkaar de hangen. Moet alleen de fotos nog uitprinten

Ik heb ook een fotomuur! Ik heb zelf heel veel wasknijpers aan de muur geplakt, en daar foto’s bij gedaan met vriendinnen en familie. Ik vind zelf een hart vorm of zo’n muur helemaal vol echt heel leuk!