Fotomeeting 2.0!

Ik vind een kleine meeting ook wel leuk hoor : )

Ik denk dat Julia weer graag allebei doet

Lijkt me super om mee te doen! :grinning: Vorige keer kon ik helaas niet… Ik heb zelf alleen (nog) geen voorbeelden die ik jullie kan laten zien.

Edit: ^ Als fotograaf bedoel ik!

Ik zet je erbij!

-
Kom op modellen en visa’s! We hebben jullie nodig :grinning:!

Wellicht even een Facebook groep open breken anders? Modellen, Fotografen, Visagisten heeft 12.000 leden, super veel enthousiaste meiden die jullie echt wel voor de lens kunnen hebben die dag! :slightly_smiling_face:

Ik wil wel mee, alleen ligt het een beetje aan de locatie aangezien ik in Zuid-Limburg woon! Als fotograaf btw. Dus zet mij maar onder voorbehoud erop!

Ik doe graag mee, als fotograaf! (hangt wel van datum af, maar meeste datums kan ik wel)
portfolio http://www.karinspreeuwenberg.nl/

Het lijkt mij ontzettend leuk om als model mee te doen! Veel ervaring heb ik alleen niet, wel heb ik wel eens shoots gedaan met een vriendin, dus ik weet wel ongeveer wat er van me verwacht wordt.
Ook weet ik nog niet 100% zeker of ik kan, hangt van de datum af. Dus het handigst is denk ik als ik onder voorbehoud gezet word.

Bridgetohappiness, Karin & Afterglow: Superleuk dat jullie interesse hebben! Ik zal jullie erbij zetten! De locatie wordt sowieso in het midden van Nederland, ikzelf kom uit Groningen dus ik snap het reisprobleem haha! De vorige keer hadden we ook meiden uit alle hoeken van Nederland, dus we willen sowieso weer centraal afspreken, en bereikbaarheid met ov is voor ons allemaal een prioriteit!

Itasimeblablasorrybenderestvergeten: Idd ook nog een idee als het niet op girlscene lukt!

Ik denk dat we MUAH sowieso via FB moeten gaan regelen! :slightly_smiling_face:

locatie kan ik bijna altijd wel komen, kan met de auto. Fijn dat ik nog op de lijst kan! Heb er al zin in :slightly_smiling_face:

hoi hoi,

Dit lijkt mij echt superleuk! Ik vind het zelf heel erg leuk om foto’s te maken, maar ben niet proffesioneel. Is de datum/plek al bekend?

Ik ga natuurlijk weer mee, als model! Was echt leuk de vorige keer :upside_down_face:

Hee ik zou wel graag meewillen als model! Wil graag portfolio opbouwen en hou van gezellige mensen^^ heb niet superveel ervaring maar hiervan kan ik hopelijk genoeg leren haha.
Wel afhankelijk van de datum natuurlijk.

Ik zou me ook heel erg graag aan willen melden als model, ik heb al wel eerder met meiden van girlscene samen gewerkt wat altijd erg gezellig was. Het is nog wel even afwachten voor me of ik op die dag kan!

Ik wil me ook graag aanmelden als model als de datum en locatie goed uit komt!
Ik ben Thirza trouwens, dan weet je mijn portfolio te vinden (hoop ik!)

Ik wil ook wel graag mee doen, als model. Maar dit kan eigenlijk alleen als het in Utrecht is.
Ennuh ik ben Finya, ik ben 14 jaar en ik heb niet zo veel ervaring :flushed:

Hee dames sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, ben momenteel echt begraven onder een berg tentamens en essays :frowning_face:
Maar ik zal binnenkort als ik tijd heb iedereen aan de beginpost toevoegen enzo :slightly_smiling_face:

Succes! Zet mij er dan ook maar bij als fotograaf, ik heb niet echt een portfolio dus hier mijn flickr: janniek r | Flickr.

Ik zou wel meewillen als model! Heb alleen niet veel ervaring. Wel een x catwalk gelopen en vrijdag geboekt als hostess.