Fotografie

Hallo iedereen !
Ik ben sinds een paar maanden bezig met fotografie. Ik weet uiteraard al dat mijn foto’s ver van zo mooi zijn als sommige andere hier in de forums.
Commentaar mag, zolang het opbouwend blijft natuurlijk & tips zijn ook steeds welkom :slightly_smiling_face:

Ik heb even problemen met het uploaden van foto’s… Weet iemand hoe ik dit best doe :’)

Tinypic

Dankje ! :sob::muscle:

Vooral 8 9 en 10 vind ik mooi. Maar dat is ook de stijl waar ik dan voor val :wink:.

Goed opbouwende kritiek: ik heb het gevoel dat sommige foto’s niet scherp zijn bij het model haar ogen? Dit is een beetje zonde. Vaak kijkt men daar het eerst naar.

En de kleuren van 3 en 4. Het “lijkt” alsof de verzadiging veel te groot is waardoor ze allemaal vlekken heeft. Het kan ook zijn dat je je kleurmodus daar op cmyk hebt staan en dus niet op rgb? Maar dat is ook zonde.

Verder vind ik wel dat je goed kijkt naar hoe je iets uitsnijd enzo. Geen gekke hoofden die van het beeld vallen :wink:.

9 is gaaf!

Niet flitsen, dat is tip 1 :slightly_smiling_face:

Hoi allemaal ! Bedankt voor het bekijken van de foto’s en het geven van enkele tips ! Ik zal er zeker aan denken de volgende keer dat ik foto’s maak. :slightly_smiling_face:

Bij 14 en 15 staat de horizon scheef. Foto 12 vind ik de kleuren erg mooi maar die wazige bloem in de voorgrond stoort mij een beetje. Jammer, want hij is verder mooi en ook gedetailleerd.

8, 10 en 16 vind ik erg mooi de rest een beetje mwah

Ik vind 12 prachtig, maar de wazige bloem stoort mij ook

Verder vind ik 13, 14 en 15 een beetje saai.