Fotografie meeting enz.

Heey,
ik weet dat er voorgaande jaren, wanneer Girlscene meer actief was fotografie meeting werden georganiseerd.
Het leek me leuk om misschien nu ook een fotografie meeting te organiseren of gewoon samen gezellig samen kletsen over fotografie, elkaar tips geven en natuurlijk wat warms drinken. (voor mij koffie ^-^)
Heeft er iemand misschien hier in interesse?

Oeh, zou ik heel leuk vinden!

Ik stem voor!

Op 15 december kijk ik hoeveel mensen zo meeting willen en dan kunnen we die gewoon ergens organiseren, dus over drie dagen. Lijkt me echt heel leuk en gezellig om eindelijk mensen te leren kennen die hetzelfde leuk vinden

Leuk!!

Ik ben bij de eerste en tweede meeting geweest (geen idee of er daarna nog meer waren, want ben zelf wat inactief geweest) Maar het lijkt me zeker leuk om bij deze meeting te zijn!

Lijkt mij ook heel leuk!

Lijkt mij erg leuk !

Heey,
Er is een groep aangemaakt op facebook voor de meeting genaamd ´Girlscene fotografie meeting´.
Ik wil graag de meeting in de kerstvakantie plannen, ongeveer na de kerst. Ik dacht aan de datum rond 29/30 december.
Als er op die datum te veel mensen niet kunnen dan wordt het verschoven naar 19 of 20 januari.
De meeting wordt gehouden in Eindhoven, dan dacht ik aan de mooie straat kunst en graffiti rond de strijp-S.

Details en andere dingen kunnen besproken worden in de groep. De groep zoals ik al eerder heb gezegd heet ‘girlscene fotografie meeting’.
En voor vragen kun je me op facebook een berichtje sturen!

Ik heb me aangemeld voor de groep. Ik kan alleen de 29e niet. Moet de hele dag werken.

Aah, super leuk dat er een nieuwe fotomeeting georganiseerd wordt! Jammer dat het zo ver weg is, als er nog een meeting komt rond Utrecht of Zwolle doe ik graag weer mee ^^ (heb alleen geen tijd om weer te organiseren)

Ai, is me te ver weg. Sorry!

Eindhoven is voor mij ook een beetje te ver, dan zou ik 3 uur in een trein moeten zitten. Ik sluit me aan bij wat Skye zegt, als het in utrecht zou zijn zou ik ook weer meedoen!

Snap ik. Het wordt nu georganiseerd in Eindhoven. Maar er komt hopelijk een nieuwe meeting na deze (want ja het blijft leuk vind ik duuh) en dan wordt het hoog waarschijnlijk in Utrecht georganiseerd.

Is de groep beëindigd? Vind hem namelijk niet op Facebook :cold_sweat:

Nee bestaat nog. wacht hier is de link:
https://m.facebook.com/groups/544276219257361?ref=bookmarks