Fotografie maatje omgeving Tilburg/Brabant.

Hoihoi!

Ik wist niet zo goed hoe en waar ik het moest plaatsen, maar toch maar een poging doen.
Ik heb sinds kort een nikon d5300 in het bezit en fotografeer hier erg graag mee. Het lijkt mij leuk om met iemand in contact te komen waarmee we tips kunnen uitwisselen en eventueel samen op pad kunnen gaan om te fotograveren. Ik woon in Tilburg dus daar gaat de voorkeur naar uit. Maar Tilburg en omstreken is ook geen probleem!

Upje!

Upje

up

hi! ik woon zelf in Nijmegen maar mijn ouders in een dorpje bij Tilburg, uiteraard heb ik een weekend ov. Ik heb zelf een d5500 en ook niet echt ervaren! meer ervaring lijkt me wel echt leuk! kun je me een note sturen als je interesse hebt?

ik kom zelf heel vaak in eindhoven, miischien dat jij ook hier kan komen? ik kan jmmr genoeg niet verder

Hoi! Bedankt voor je reactie maar dit zal niet vaak zijn. Dus ik hoop eigenlijk iemand in Tilburg te vinden!

Zou rond Breda ook goed zijn? :slightly_smiling_face:
Ik kom zelf uit Dordrecht maar naar Breda rijden vind ik niet erg. Ik heb zelf ook een Nikon camera.

Ik woon in Tilburg en ben zelf ook op zoek naar iemand om mee te fotograferen. Zelf gebruik ik de Canon EOS 2000D, een beginnerscamera en zo en nu dan gebruik ik ook mijn telefoon om te fotograferen.

Misschien ben ik nu wel een beetje laat maar proberen kan altijd. Het zou leuk zijn om een keertje op pad te gaan :smiley: