Fotografie locaties rondom Breda, help?

Oké, ik heb mijn eerste fotografie opdracht en ik ben serieus dood nerveus, als de foto’s niet mooi uitkomen dan kan ik fotografie wel vergeten. Maar goed, mijn probleem is, er zijn niet echt fotografie locaties waar ik woon. In Breda zoals het onderwerp al zegt.

Er is best wel weinig natuur (zolang ik weet?) en ik heb echt géén idee waar ik het anders moet doen. Hebben jullie misschien tips? Ik heb al wat op Google opgezocht, heb wel een oude kasteel gevonden waar het eventueel kan maar toch vroeg ik me af of iemand hier uit Breda een leuk plekje weet? Of anders, wat zou een locatie zijn om foto’s te maken?

Sorry als dit nogal dom klinkt maar ik ben op dit moment hopeloos en ugh… de mensen die ik moet fotograferen willen perse in Breda :frowning_face:

Hummm, het Valkenbergpark? Niet echt extreme “natuur” maar wel een redelijk mooi park met grote en hoge bomen? In het mastbos is idd kasteel Bouvigne, maar of dat nou ideaal is voor foto’s…
In het van Sonsbeeckpark heb ik ook ooit foto’s gemaakt haha, maar dat was gewoon met vriendinnen.
Het chasséveld? Daar heeft mijn vader regelmatig foto’s genomen. Dat is echter totaaaaaal geen natuur.
Bij Wolfslaar? Daar is bos volgens mij.
Of langs de singels misschien? Pfoe, best lastig…

Even zoeken heeft opgeleverd:
Wilhelminapark
Valkenberg
Mastbos is vlakbij Breda dacht ik
Ulvenhouste Bos
Galderse Meren