Fotograaf (& visagist) gezocht voor TFP shoot!

Hoi!
Ik ga me inschrijven bij modellenbureaus. Ik heb alleen te weinig ervaring met photoshoots, en mijn portfolio is ook niet echt spannend. Aangezien hier een heleboel creatieve (hobby)fotografen met talent rondhangen hoop ik hier iemand te vinden die met mij wilt samenwerken! Ik zou graag een photoshoot doen, op TFP basis. Zo krijg ik wat ervaring, en foto’s voor mijn portfolio, en die van de fotograaf.
Als je interesse hebt of eerst foto’s van mij wilt zien, stuur me een berichtje met je e-mail adres :slightly_smiling_face:

Ik zou het leuk vinden om met je samen te werken aangezien ik mijn portefolio nog moet uitbreiden! Je kunt me emailen op vvalentina-@hotmail.com !

Ik doe samen met een vriendin portfolio’s opzetten voor beginnende modellen van The1stImpression Agency. Dus als je in de buurt woont kunnen we je wel helpen, denk ik zo (:

suzyapple@gmail.com

ik zou heel graag foto’s willen zien en je wellicht helpen met je portfolio! Rachel-keijzer@hotmail.com

oeh leuk!

Yoogle: Hum, Westland, dat is ver weg… Ik woon aan het Gooimeer…

en upje (:

leuk topic, mischien iemand die mij ook wil helpen :slightly_smiling_face:

kijk je wel uit met wie je afspreekt :slightly_smiling_face:

up :grinning:

Goedemorgen :grinning: ja, ik ben hier heel erg mee bezig! Up :grinning:

Dat is inderdaad niet echt in de buurt.
Helaas (:

Ik zou wel met de trein kunnen komen, voor 1 of misschien 2 shoots. Is het te bereiken met de trein?

Heb je een foto van jezelf? Ik woon in Harderwijk, student fotografie 2de jaar, visagie zou je wel zelf even moeten bekijken gezien ik momenteel nogal druk ben met andere shoots plannen.
natsufocus@gmail.com

Je hoeft niet naar Westland te komen, maar naar Zoetermeer. Dat is wel goed te doen (:

Moet je me wel even een foto mailen & maten/lengte etc.
^^

Done!

Ik ben visagiste en ik heb je even genote:)

Up C:

Up!

hop

Als ik reageer en vervolgens genegeerd word dan kan je ‘m blijven uppen denk ik [’: