Fotograaf in Friesland gezocht!

Mijn vriend is binnenkort jarig en ik moest nog een cadeautje verzinnen. Aangezien ik vanaf augustus een maand weg ben, wil ik wel iets speciaals doen. Mijn aanvankelijke idee was om een knuffel te bestellen op www.dushilikeyou.nl Maar jammer genoeg doet die site het al een paar maanden niet en weet ik dus niet of ik hem nog op tijd kan maken.

Afijn. Dikke blabla. Toen kwam ik ineens op het idee om een fotoshoot te doen! Dan hebben we een paar mooie foto’s samen en ook alvast voor dat ik weg ga zeg maar. Ik heb want rond gesneupt op internet, maar als je een fotoshoot wil, kom je al gauw uit op ¤50,- per uur en dat is me eigenlijk wat te duur.

Nou dacht ik, misschien is er wel iemand op girlscene die samen met mijn vriend een fotoshoot wil doen! Uiteraard tegen een kleine vergoeding! Ik wil het wel een beetje ‘professioneel’, dus iemand die weet wat hij doet zeg maar. Ik woon in Friesland, dus dat lijkt me denk ik het handigst. Ik hoop dat ik iemand vind!

Niemand?

een meisje die ik ken fotografeert graag en best wel goed, geloof ik. Maar ze woont in flevoland ;p

Hm. Dat is niet heel handig :’)
Ik ga op zich (is het plan) op vakantie in Bakkum, dus dat zou ook nog een optie kunnen zijn!

haha, dan heb ik geen ideee XD succes (:

ik woon in friesland, maar ik ben geen fotograaf. Hier heb je niets aan, zie het maar als up ;p

Ik ken alleen haar:
http://www.maaikeandrews.com/
Ze is een vriendin van de zus van mijn vriend. Alleen haar tarieven zijn wel vanaf 50 euro…

Ja, dat is me dus te duur…
Maar heb inmiddels contact met Artefact van hier op girlscene!
Hoop echt zo dat dit gaat lukken, want lijkt me dus echt superleuk!

We hadden, toen we zeg maar net wat hadden, ook een soort mini-fotoshoot met iemand die hij via via kende en daar kwamen echt supermooie foto’s uit!

Ik woon in Friesland, HIER kun je mijn foto’s vinden. Note me maar als je interesse hebt.