Fotograaf en modellen gezocht voor vintage kleding webshop

Hallo!

Wie lijkt het leuk om foto’s te maken of model te staan voor een vintage kleding webshop?

De webshop is sinds kort geopend maar er moet nog veel gebeuren. Ik wil een grote shoot plannen en daar heb je natuurlijk mensen voor nodig! Daarom ben ik opzoek naar een fotograaf en verschillende modellen.

Mijn idee is om voor een paar uur een studio te huren en zo veel mogelijke items op de foto te zetten. Zowel close-up als full body shots. Daarnaast wil ik graag mooie sfeerimpressie foto’s voor op de website. Dit zal op locatie gebeuren. Waar en wanneer gaat in overleg. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en creativiteit.

Foto’s worden geplaatst op de website voor de verkoop van de items en gebruikt voor reclame. Je naam en je eventuele website kunnen op de website geplaatst worden. Eventuele reiskosten worden vergoed. Verdere informatie gaat via notes of e-mail.

Dit is de webshop → http://www.thevintagefactory.nl/

Je hoeft geen professioneel fotograaf of model te zijn.

Tevens zijn we nog opzoek naar iemand voor haar en make-up! :slightly_smiling_face:

(Locatie omgeving Leiden, Zuid-Holland)

Lijkt me echt superleuk maar het is een beetje te ver voor mij… Helaas!

Ik wil wel model staan hoor :grinning:

Ik heb wel interesse als model!! Ik heb doordeweeks studenten ov, dus kan dan gratis reizen.
ik zit nu op mijn mobiel maar zal later wel een link naar mijn portfolio sturen. (Verwacht niets fancy hoor, ben nog beginnend model. Maar toch wat shoots gedaan.)

Hartstikke leuk! Zouden jullie een mailtje willen sturen naar info@thevintagefactory.nl. :grin: Eventueel met foto/portfolio/fb-pagina. Dan kunnen we contact houden.

“Shoots zijn op TFP-basis, foto’s worden geplaatst op de website voor de verkoop van de items en gebruikt voor reclame. Je naam en eventueel je website kunnen op onze website geplaatst worden.”

Sorry maar dit is gewoon fout; Jij verdient geld dankzij het maken en gebruiken van deze foto’s en dus moet je de modellen, de fotograaf en elk ander persoon die meewerkt aan deze foto’s ook gewoon betalen. Alleen het vermelden van de naam en eventueel de website van degenen die hierbij zijn betrokken is niet genoeg. Dat jij hier geld aan verdient en anderen niet is namelijk niet de definitie van TFP.

Lijkt me leuk om mee te werken als fotograaf! Ik woon niet in de buurt van Zuid-Holland, maar vind het geen probleem om door de weeks daarheen te reizen met m’n studenten OV. Ik zal een mailtje sturen met mijn portfolio!

@Cornflake; Het was niet de bedoeling om op een ‘foute’ manier over te komen. Mocht er een samenwerking tot stand komen, word er op een eerlijke manier gehandeld.

TFP basis voor commerciële doeleinden is inderdaad fout, ook al wil je niet fout overkomen. Jij verdient er geld mee d.m.v. je webshop, die er door de foto’s nog mooier uitziet, de modellen verdienen er niks mee. Dat is hetzelfde als bij de bakker vragen om een gratis brood en zeggen dat je er reclame voor gaat maken door er andere mensen over te vertellen. Dus ik mag hopen dat je jouw modellen wel van een klein bedrag of presentje voorziet.

Anyways, misschien dat je hier nog gegadigden vindt.
http://forum.girlscene.nl/forum/fotografie/algemeen-modellen-aangeboden-en-gezocht.-263153.0.html

@Kaguya; Uiteraard krijgt iedereen een presentje. En eventuele reiskosten worden vergoed, dat was al het plan. En dat gaat ook gebeuren. Voor degene die interesse hebben volgt verdere informatie via de mail.

Lijkt me erg leuk, ben alleen nogal klein en geheel onervaren :cold_sweat:
Succes!

Heel veel interesse als fotograaf!
Mjin foto’s zijn hier Rachel Keijzer | Flickr en hier www.rachel-fotografie.nl te vinden.

Jou foto’s zijn zoo mooi he :flushed:

Aww dank je wel :heart: hihi

http://forum.girlscene.nl/forum/fotografie/algemeen-modellen-aangeboden-en-gezocht.-263153.0.html
Mag hier!