Fotograaf die dunne modellen gebruikt

Voor een schoolopdracht heeft iemand een fotograaf nodig die alleen echte dunne modellen gebruikt, en daar maak ik dus dit topic voor!
Nou hebben veel modehuizen dit, maar de zoektocht is dus naar een specifieke fotograaf.

Als je dus een fotograaf kent die schoonheid ziet in dunne mensen, post het aub!

bijna alle fotografen wel.
fotografen worden vaak ingehuurd door de modehuizen die zelf al modellen hebben hé.
miss moet je eens op 1 specifiek modehuis uitkiezen, en daar de foto’s van bekijken van dunne meisjes. En dan kijk je wie de fotograaf ervan was, staat er meestal wel onder.

Wat een vreemde zin, alsof alleen fotografen schoonheid zien in dunne mensen en het eigenlijk niet mooi is… Maar ok, ik weet niemand.

ja, inderdaad, schoonheid ziet iedereen anders.

Ja het maakt dus geen ene trol uit hoe anderen schoonheid zien he. En ook niet dat er andere mensen zijn die dunne mensen mooi vinden.

Gewoon simpel een topic over een fotograaf die vooral (te) dunne modellen gebruikt.

(en ik ben niet de gene die het zoekt, ik maak het topic alleen maar, dus zelf heb ik er geen verstand van)