Fotoboek

Hoi, ik weet niet of hier al een topic voor is maar ik stel mijn vraag wel hier. Mijn moeder is as woensdag jarig en ik wil een fotoboek maken met de foto’s van afgelopen zomervakantie + Londen begin dit jaar. Maar aangezien ik vandaag pas op dit idee kwam vraag ik me af waar je een fotoboek kunt maken die snel klaar is(in dit geval as woensdag) de prijs maakt opzich niet heel veel uit ik denk dat je al aardig ver komt met €25,00 (het hoeft niet een hele grote te zijn) ik hoop dat jullie mij kunnen helpen💕 alvast bedankt

Zijn genoeg sites voor volgens mij, ik zocht even snel op google en vond toen al heel snel sites (waar ik geen reclame voor ga maken, want dat is niet toegestaan). Met een beetje googlen kom je al heel ver.

Er is trouwens al wel een topic voor cadeaus etc dus voor meer informatie voor een idee zou ik even naar dat topic gaan!

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

Oke dankjewel! Ja ik heb zelf ook al op Google gekeken maar zocht meer informatie over de verschillende sites mbt levertijd(ervaringen)

Volgens mij heb je bij heel veel van die webwinkels dat je kan aanvinken hoelang die erover mag/kan doen. Dus zegmaar gewone post of speciale versnelde service (bijbetalen).

hema.nl

Ik had een keer een foto boek besteld bij albelli.nl , zag er prima uit maar ik weet niet of het al voor woensdag kan.
Anders zou je miss als je veel tijd heb zelf een fotoboek kunnen maken? Gwn een lege kopen bij de hema oid en zelf alles erinplakken en erbij schrijven en alles. Het is wel veel werk maar ik denk dat je moeder het wel echt super zal vinden.

Alvast gefeliciteerd en succes! xxx

Dankjewel voor de tips iedereen!
Ja Denise daar zat ik ook al aan te denken als plan B :wink: maar dat duurt ook 3 werkdagen dus ik ga nog even rondkijken op internet en anders koop ik er iets bij en zeg dat ze haar andere cadeau nog krijgt​:grinning_face_with_smiling_eyes: Dankjewel