Fotoboek met veel tekst maken

Is het eigenlijk ook mogelijk om een fotoboek te maken met een hele of halve pagina’s tekst? Weet iemand bij welke (online) fotoservice dat kan? Of kun je op elke pagina maar een paar regels tekst plaatsen? Ik wil namelijk binnenkort met een georganiseerde groeps- of rondreis mee en wil dan na die reis zo’n fotoboek maken, maar het wordt dan tegelijk ook een reisverslag dus ik wil er daarom ook hele en halve pagina’s tekst in hebben.

Ik weet dat je bij Albelli je boek handmatig zelf samen kunt stellen, en dan kan je er echt zoveel tekst bij zetten als je zelf wil (: Wellicht is het bij andere ook zo, maar bij Albelli weet ik zeker dat het kan! (En ze zijn niet duur en de kwaliteit is goed, haha)

^ klopt, ik heb daarvan vorige week ofzo nog een foto boek van binnen gekregen!

Ik heb bij de Kruidvat eens een concertfoto-boek gemaakt, en heb naast iedere foto wel gewoon kunnen schrijven welke band het was. En voorin heb ik ook een inleidings-tekstje gezet, dus dat kan gewoon!

Bij de HEMA kan volgensmij ook zo veel tekst als je wilt. :slightly_smiling_face:

Albelli! Daar kun je zoveel tekst op een pagina zetten als je zelf wilt en ze maken hartstikke mooie boeken (:

Bij hema heb ik een keer een KLEIN fotoboekje gemaakt van een vakantie.
ik hoefde alleen niet zoveel tekst omdat het mij meer om de foto’s
ging.
het is er leuk uit gaan zien, maar je kan toch even kijken bij Hema,
omdat Hema qua prijs niet zo duur is.

Albelli ja. Daar kan dat bij :slightly_smiling_face: En goede kwaliteit trouwens!