fotoboek beste vriendin

Mijn beste vriendin is volgende week jarig en ik ben gister begonnen met een fotoboek. ik heb alle foto’s al uitgeprint, maar ik heb meer bladzijdes dan foto’s en ik wil mijn boek wel graag helemaal vol. ik ken haar al heel lang en heb super veel herinneringen samen. bij de foto’s ga ik stukjes schrijven alleen wat kan ik er nog meer bij doen dan alleen foto’s? ik heb zelf al bedacht:

• quotes
  • liedjes
  • een bladzijde met i love you more than…
  • een pagina met okay? okay. maar dan bestfriends? bestfriends.
  • verhaaltje die we vroeger samen hebben geschreven
  • alle kaartjes waar we samen heen zijn geweest
    heeft iemand nog andere ideeën?
    sorry als hier een al een ander topic voor is… :flushed:

In dit topic staan veel leuke ideeen! http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/plakboek-voor-vriend-3-293812.0.html ik weet dat dat topic voor een fotoboek voor je vriendje is maar heel veel ideeen kan je wel gebruiken!

heeeel veel foto’s & dingen die jullie samen gedaan hebben en je nooit meer zal vergeten. ~`Dingen die heel erg bij haar passen, liefde voor dingen die jullie samen delen :slightly_smiling_face: Zoals een hobby ofzoo

Sowieso kun je per pagina 1 a 2 foto’s doen, er hoeven geen vier foto’s per pagina.
En je kunt juist wel de laatste pagina’s open houden, want dan kunnen jullie er nog nieuwe herinneringen aan toevoegen! Ik heb in juli ook een scrapbook voor mijn bestie gemaakt, met echt maar 15 pagina’s foto’s, maar juist zo van, dan kunnen we er nog meer in doen :slightly_smiling_face: