Hee meiden!
Na een lange tijd ben ik weer aan het bewerken geslagen met Photoshop CS5. Hier het resultaat. Wat vinden jullie ervan? Wat zou eventueel beter kunnen?
Hee meiden!
Na een lange tijd ben ik weer aan het bewerken geslagen met Photoshop CS5. Hier het resultaat. Wat vinden jullie ervan? Wat zou eventueel beter kunnen?
Waaauw ik vind het echt heel erg mooi! Echt mooi (:
En omdat kritiek altijd goed is, misschien kan je volgende keer de overgang van dat balkje achter Hilary Duff iets vager maken, nu loopt het misschien iets te snel over.
Het haar is niet erg netjes uitgeknipt, daar zou ik op letten.
Verder houd ik niet zo van dit soort plaatjes, maar dat is meer mijn smaak xD
Leuk! mooie achtergrond btw
Ik heb niet zo’n verstand van het bewerken van foto’s… maar het ziet er zo op het eerste oog netjes uit. Al staat ze niet zo charmant op de middelste foto die je hebt gebruikt… je kijkt d’r neusgaten in.
Thanks Dat balkje loopt idd snel over, maar komt omdat het begin daarvan ook op een zwarte achtergrond staat. Maar je hebt gelijk! Met het haar was ik een hele tijd bezig om dat mooi uit te knippen, dus het kan idd zijn dat je hier en daar nog wat onuitgegumde delen ziet, alhoewel ik ze zelf op het eerste gezicht niet snel ontdek. En die middelste foto is een kwestie van persoonlijke smaak