Fotoalbum

Hay girls,

ik heb vrijdag een feest van mn beste vriendin, de dag daarna moet ze naar het ziekenhuis voor een halfjaar ofzo want ze heeft leukemie… Dr moeder heeft me gebeld of ik heel veel foto’s wil maken en er een album mee maken. Weten jullie waar je goedkoop een album kan laten drukken? Of is het leuker op een leeg album te kopen en foto’s af te laten drukken en ze er zelf inplakken? Alvast bedankt ^^

op hema.nl kun je die software downloaden, ik vind die wel heel fijn! :slightly_smiling_face:
&girlscene zelf heeft ook zo’n service

Hema.nl ?

Ik vind het zelf leuker als je een leeg fotoalbum koopt en zelf zeg maar “pimpt”. Dat is een stuk persoonlijker dan een boekje dat je hebt besteld.

PS; Wat rot voor je beste vriendin. Veel sterkte aan jullie beide :slightly_smiling_face:

En het is allebei wel leuk, alleen als je het in een album laat drukken, ziet het er meestal wat professioneler uit, je kan ook het album helemaal gaan pimpen, en dan die foto’s erin doen, maar als je dat allemaal voor vrijdag wil doen?

wat erg voor je vrienden en voor jou natuurlijk oook.
het is het leukste als je gewoon een foto album koopt en de foto’s er zelf inplakt. Dat heb je het zegmaar echt zelf gemaakt :slightly_smiling_face:

Sterkte!
xx