Fotoalbum maken

Hallo! Ik kom nooit in dit kleine stukje van het forum en kon geen topic vinden waar mijn vraag in zou passen. Mijn excuses als zo’n topic er wel is :slightly_smiling_face:

Ik zou graag een fotoalbum (digitaal) willen maken van mijn stedentrip naar Londen, en als het bevalt van wat meer vakanties. Nu zag ik al dat dat kan bij hema en albelli, waarbij albelli iets goedkoper is. Hebben mensen daar ervaring mee? Hoe was de kwaliteit, hoe zag alles eruit? En als laatste nog, ik heb veel foto’s (laten we zeggen de helft) gemaakt met mijn telefoon, ga je dat zien in het boek?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Bedankt voor je reactie! Fijn dat ze allebei goed bevallen, ik denk dat mijn voorkeur naar Albelli uit gaat.

Wat voor telefoon heb je? Ik denk wel dat je dat gaat zien, of je moet ze niet te groot afdrukken.

Ik heb ze gemaakt met een iphone 4S. Zat ik ook al aan te denken, dat ik ze het best zo klein mogelijk kan houden. Misschien de foto’s van de camera over 1 bladzijde, of bijvoorbeeld de helft van een bladzijde, en dan twee telefoonfoto’s ernaast of zo.