foto veranderen? dansstudio?

Lieve meiden,

Ik heb een foto waarop ik een bepaalde houding heb, maar ik sta in me slaapkamer. Maar voor een folder van een dansschool wil ik graag een soort studio erachter of een spiegel maar niet mijn eigen slaapkamer. Nu vroeg ik me af, is dat mogelijk met bewerking? En hoe zet ik die foto erop? Ik hoop dat het kan dat is net wat professioneler.

Ik hoop op leuke reacties die me blij gaan maken! Ik heb geprobeerd maar ben zo niet goed in bewerking.

liefs leenaa

Kan je die foto niet gewoon even opnieuw maken? Dat gaat veeeel minder werk zijn en er beter uitzien.

Jaa maar ben niet in de studio haha maar kan het ook niet gewoon wit achtergrond? of zwart? dat de rest afvalt zeg maar

Hang gewoon een laken op, een wit of een zwart, ga daar voor staan en maak een foto. Als er kreukels in het laken zitten is dat nog niet zo heel erg, die zijn makkelijker weg te werken dan een hele kamer wegphotoshoppen.

Idd een kamer wil niet. Tenzij we jou in een lege dansstudio moeten plakken maar de foto moet kloppen ook qua perspectief, lichtval enzovoort wil het lukken.

Dankje meiden, Uhmm maar kan het wel bijvoorbeeld dat je de rest bijsnijd en weg laat… gewoon wit? ofzo

Ja maar dat is echt niet zo simpel om “weg te laten”. Daarvoor moet je jezelf heel nauwkeurig kunnen selecteren, dat is echt niet zo makkelijk xD

Ooh okee ! dankjewel haha. Ja ik heb geen idee dus misschien stomme vraag hoor. Ik weet niet of het wel een leuke foto is dan hahaha. Wil je oordelen?

Op zich hoeft het niet precies ook, globaal slordig mag ook van mij. Waar kan ik dat doen ?

^ Daar heb je programmas voor nodig. Je kan het vragen in het Algemeen Bewerk Topic

Je kan het met Adobe Photoshop doen, werkt prima en je ziet het bijna niet…
Maar dan zul je wel eerst even moeten oefenen…

je kan het ook met www.pixlr.com doen, eerst de achtergrond weg knippen en dan een ander plaatje er achter plakken en vaste hand en geduld is wel nodig x

ik wil het wel voor je doen met photoshop :wink:
nu ik vakantie heb, heb ik toch tijd zat!