Hai!
Ik had een vraagje. Ik ben opzich niet lelijk, maar ook niet bijzonder knap ofzo. Maar ik vind dat ik nooit echt leuk op de foto sta. Hoe zorgen jullie ervoor dat als jij op de foto staat, je er leuk uit ziet?
xxx
Altijd iets van lachen uitstralen. Of het moet een ‘fashion’ foto zijn, van een professionele fotoshoot, maar anders vind ik het echt vervelend er uit zien en niet mooi.
Als je een foto van jezelf maakt gewoon uit een goede hoek maken, lief lachen, en je haar en make-up leuk doen, als je nog oneffendheden of andere dingetjes hebt kun je de foto bewerken met picasa of picnik ofzo?
succes!
Nooit recht in de camera kijken, dat staat altijd lelijk. Kijk of je een goeie kant hebt ( van je gezicht, bij mij is het rechts ) En SMILE!
big smile!
Lotte, sommige mensen hebben een mooier gezicht als ze recht de camera in kijken. Bij andere mensen werkt de zijkant beter.
Overigens kan je om een onderkin te vermijden je tong tegen je gehemelte aanduwen, let hierbij wel op dat je nog wel ontspannen kijk. Verder als je je camera van een iets hoger standpunt een foto laat maken (of als je iets naar beneden kijk, let op: een heel klein beetje maar) krijg je meer nadruk op je ogen in plaats van op je neus.
recht in de camera kijken is echt niet altijd lelijk
http://i55.tinypic.com/51rkzs.jpg
zelfportret
Ik zou trouwens voor de spiegel gaan staan en dan het scherm in de spiegel houden zodat je jezelf in de spiegel ziet. Je kunt beter niet de flitser gebruiken.
Xx
^ volgens mij bedoelt L_O_T_T_E dat ze het lelijk vindt als je recht vooruit in de camera kijkt ofzo.
Ook dat is niet lelijk vind ik. Ligt, zoals eerder gezegd, net aan de vorm van je gezicht. Je moet gewoon de goede kant van je gezicht vinden, maak veel foto’s, van link,rechts, schuin, voren, etc, en kijk in welke positie je gezicht het beste uitkomt. Oefen ook voor de spiegel anders, hoe je natuurlijk kunt lachen bijv. zodat het niet zo gemaakt is. Spontane foto’s zijn vaak de leukste foto’s!