Foto sessie met slakken

Hey! Ik heet ook Suze, hahaha
maar even serieus: Ik vind het juist wel vet dat je foto’s van een slak hebt gemaakt, beter dan die uitgemolken foto’s van bloemen, waterdruppeltjes en bellenblazen.

ik vind de kleuren in foto 2 mooi!

maar serieus
dit is toch geen fotografie…

Nummer vijf is heel mooi, dat is dus een wat anders standpunt, en als je er naast moet gaan liggen om een geweldige foto te krijgen: ja doe dat :wink:

hahaahahahahahhaha

Het zijn toch foto’s of wat versta jij onder fotografie? Sorry hoor, maar dit is echt een rot opmerking, niet dat ik ermee zit, maar ik denk dat je hier ook niet echt vrienden mee maakt.

Utomjording heeft wel gelijk, fotografie is toch wel even wat anders dan wat fototjes die je even van een slak geschoten hebt…
je vraagt om kritiek ;] dan moet je je ook niet aangevallen voelen als je dat krijgt

Ja dit zijn gewoon shotjes van een slak…
ik kan ook een spin zoeken en daar een paar keer klik naast doen…

Het heeft niks interessants.
als je nou een leuk origineel mooie goede kwaliteit foto had, dan was het worth showing.

Nah… zomaar slotjes van een slak, er is hier meer aan gedaan dan er bovenop staan en klik. Maargoed, bedankt voor de kritiek, ik zal kijken of ik in de toekomst wat betere ideeën heb als ik weer is met een slak te maken krijg.

@Utomjording weet je ik snap jou echt niet. Dat je het zelfs in een ander topic over deze gaat hebben. :’)

Euhh, probeer eens wat anders dan een slak??

Huh, is dit serieus?

wat heb je dan anders gedaan?

Haha, je moet gewoon iets anders nemen dan slakken :wink:

mmm leuk ik denk dat iedereen een foto van een slak kan maken…? ik vind het gewoontjes

toen ik de topictitel zag dat ik, ‘oké, best apart, zou best mooi kunnen zijn’ toen klikte ik erop, en het is echt 100% amateuristisch.
ik denk dat het best mogelijk is een mooie foto te maken van een slak, maar jou is dat duidelijk niet gelukt.

JA 'dat zijn slakken.