Foto op canvas

Hoi.

Oke, ik wil dus een foto op canvas laten maken voor aan mijn muur.
Nu wil ik dus een formaat van minimaal 100x75. Iemand enig idee hoe je er zeker van kan zijn dat het mooi word, of hoe groot de foto moet zijn.
Ik heb al bij hema.nl geprobeert, maar bij elke foto die ik doe geeft hij aan dat hij te klein is. Ookal is hij 1200x1000. En grotere foto’s heb ik dus niet.
Om het nou zomaar te proberen is ook zo wat want dat is nogal zonde van de 70 euro.

Dus, iemand ervaring met foto’s op canvas laten maken?

Ehm, wij hebben een keer bij een fotograaf een foto laten maken en die heeft hij toen afgedrukt. Maaarr wij hebben bij hema.nl ook een keer een verjaardagskalender gemaakt en toen zei die site ook de hele tijd dat er foto’s niet goed waren ofzo. Het was een beetje vaag, maar uiteindelijk is het gewoon een mooie foto geworden…
heb jij foto’s van 1200x100?? hoe doe je dat.

ooo, danku.
Hmm ja, ik durf het zegmaar niet aan om het toch te doen, aangezien ik het echt zonde vind. Als het nou 20 euro was, oké.

(die foto is gewoon van internet. Niet zelf gemaakt oid.)

Zouden de mensen bij de hema het zelf misschien weten?
Want het hoort er natuurlijk bij, maar ik zou best snappen als zij ook niet alles over canvas weten.

Jaa als hij echt verpest is is het idd wel erg zonde van je 70eu. Je zou morgen inderdaad even kunnen bellen naar de hema, waarschijnlijk krijg je dan uiteindelijk wel iemand aan de telefoon die je kan helpen. Succes! :slightly_smiling_face:

Oke bedankt, denk dat ik dat maar doe dan.

Bij de Expo maken ze ook canvas foto’s voor je.
Niet al te duur als ik me niet vergis.

Ik heb het vorig jaar voor een vriendin laten doen met een 5 pixel telefoon foto op een doek van 50x20 en het zag er prachtig uit helemaal niet als een telefoonfoto :slightly_smiling_face:

Vraag het aan de mama van rawr!