Foto op canvas laten drukken?

Ik heb leuke foto’s van mijn neefje gemaakt, en ik wil graag iets op canvas laten drukken voor mijn tante & oom. Maar: het is heel erg duur. een schilderijtje van 30x30 is meteen al iets van 20 euro, op z’n minst.

Daarom had ik een vraag aan jullie: weten jullie iets leuks dat ik met foto’s kan doen? Ik kan ze natuurlijk wel zelf uitprinten, maar dan zit er niks omheen en met een lijstje vind ik ook weer zo stom.

Of kan je ook zelf een foto op canvas maken, zonder het te láten doen?

Up!

bij herinneringen op linnen vallen de prijzen op zich nog wel mee, maar je zou een collage kunnen maken en dan inlijsten,een klein foto album maken of een foto poster maken;) op de hemasite staan heel veel verschillende dingen die je met foto’s zou kunnen doen;)

ik denk niet dat je zelf een foto op canvas kan maken…

Je hebt ook bij de Action van die paketjes(?) waar bij je het canvas in de printer doet en dan kun je het gewoon uitprinten op canvas

je kan dat ook bij de kruidvat doen volgensmij

Wow dat is handig! Hoe ziet dat eruit? En is het gewoon een soort papier?

Je kunt de foto ook wat groter laten afdrukken en dan in een mooie lijst doen! Maar of je dan zo veel goedkoper uit bent… denk 't niet.

ja volgens mij wel, heb het zelf niet gehaald haha. maar lijkt me wel super handig!

Wij bestellen ook altijd bij herinneringen op linnen, prijzen vallen best wel mee;
20 x 20 cm ¤ 7,-
20 x 30 cm ¤ 13,-
30 x 40 cm ¤ 22,-
40 x 40 cm ¤ 24,-
40 x 50 cm ¤ 26,-
40 x 60 cm ¤ 27,-

Ik heb voor mijn verjaardag een foto op canvas gekregen van mijn vriend.
Hij zei dat het echt helemaal niet duur was voor een canvas ik heb natuurlijk niet gevraagd hoe duur maar hij had het iig besteld via een site.

dat van de action is idd gewoon papier. Maar dan papier van canvas stof gemaakt.
Misschien kun je het daarop uitprinten, en dan plakken op een schilderijdoek?
maar ik weet niet of dat er goed uit zou zien, het is maar een theorie.

Bedankt allemaal alvast (:
Nog een vraagje: zou je ook met transferpapier op canvas wat kunnen strijken?