Foto op canvas; Hema / Kruidvat?

Hee meiden,
(ik weet totaal niet in welke rubiek dat ik dit moet plaatsen haha)

Ik zou graag een foto van mijn vriend en ik op canvas zetten en ik heb op de sites van kruidvat en hema hetzelfde gevonden. (ongeveer dezelfde prijs)

Nu weet ik niet bij wie dat ik het moet bestellen. Het is niet zozeer de prijs , maar heeft er iemand hier ervaring met 1 van de 2 winkels in verband met hun fotokwaliteit / service ?
Waar raden jullie het mij aan om het te bestellen?
Dankje!

Ik heb 2 jaar bij de Hema gewerkt ( nu niet meer thank god betaalde zoo slecht!)
Die foto’s op canvas werden veel besteld en mensen waren er altijd blij mee :slightly_smiling_face:
Met de kruidvat heb ik geen ervaring. Ik zou hema doen, die hebben nl ook een goede service voor als er iets niet goed zou gaan…

Ik werk nu anderhalfjaar bij de HEMA, en inderdaad, goede verhalen over de canvas. Let alleen wel op dat degene die je op de foto wilt hebben niet helemaal aan de zijkant zitten, heel soms door een te groot bestand worden die namelijk iets gecropt maar dat gebeurt overal. Kruidvat wil, wat ik me heb laten vertellen, nog wel eens met de kleuren rommelen, waardoor je dus een heel vage tint erin krijgt.

Hema is erg goed! Laat het niet doen bij Herinneringenoplinnen.nl is wel goedkoop maar echt bagger kwaliteit.

Ik heb er laatst ook eenm laten maken, bij Hema. Goede service en heel mooie kwaliteit!

Ik vind ze beide erg goed.

Ik werk zelf bij t kruidvat, maar ben toen eigenlijk overal op internet gaan zoeken wat nou het beste was en hema en kruidvat kwamen vrijwel gelijk uit de tests.

Ik zou even kijken naar leuke aanbiedingen/prijzen en op basis daarvan kiezen. Kwaliteit is bij beiden namelijk erg goed. ^^