Foto; Mooi of niet?

http://94.100.113.225/435900001-435950000/435917001-435917100/435917024_5_r245.jpeg

Ik ben gisteren naar Keulen geweest en ik heb een foto gemaakt in de dom.
Maar ik weet niet wat ik er van moet denken.
en willen jullie even jullie mening er over zeggen.

Dank

vind het niet bijzonder ofzo, maar dat zal wel aan mij liggen

ghehe, hier ben ik vorige week vrijdag ook geweest :grin:
maar ik vind de foto wel iets hebben hoor =)

Gisteren? Gisteren is mijn school ook naar keulengeweest :open_mouth:

Ik vind 'm eerlijk gezegd niet bepaald bijzonder. Hij is wel mooi, maar mijn vakantiefoto’s zien er ook zo uit; de foto heeft niet echt een speciale uitstraling.

• ik zou die been aan de zijkant er wel af halen :stuck_out_tongue:

Was jij er ook.
Er liepen zo veel mensen:P Hahahha

best wel mooi.

http://94.100.114.37/435900001-435950000/435949101-435949200/435949121_5_GWKB.jpeg

zo bedoel je?

eerst denk je: hij heeft wel iets. en dan denk je: niets bijzonders.
tenminste zo waren mijn gedachte XD

Ik vind m wel wat hebben… K weet neit waarom
Maar vind ik het jammer
van die vrouw die daar zit
en de mensen die er verder lopen… Als die mensen er niet waren had k het echt een mooie foto gevonden

En ook, is die gemaakt met je mobiel, want de kwaliteit lijkt nogal slecht.

bij mij ook xD

haha nee, ik was er niet;p.

een vriend van mij uit gouda is ook gisteren naar keulen geweest volgens mij :astonished: haha maja opzich wel een leuke foto ^^

ik vind m wel mooi.
alleen ik krijg de rillingen van kerken x’]

Ik denk persoonlijk dat de foto mooier was geweest als je de camera wat meer omhoog had gehouden, dan krijg je beter idee van hoe de kerk er nu eigenlijk uit ziet
Voor de rest wel mooie foto :]

ik word een beetje moe van al die beginnende 13 in een dozijn fotograafjes
Ik had de foto mooier gevonden als die meer het gevoel gaf dat je heel klein was.(als je snapt wat ik bedoel, aangezien zo’n kerk heel groot is)

Uuh het is wel een mooie foto, maar niet speciaal, het is geen ‘goede’ foto, gewoon een foto voor in je plakboek? Geen foto waarmee je fotograve kan worden ofzo :slightly_smiling_face:
x

Jij hebt, toen je deze foto maakte, de foto in 2en gedeeld zegmaar. Dan wordt een foto al snel saai…
Als je toen zeg maar de foto in 3en had gedeeld, dan was de foto wat speelser geweest. Nu ben je snel op deze foto uitgekeken.