foto in jaarboekje :')

Wij kregen vanmiddag dat boekje, blijkt er 'n foto met mij erop in te staan xD
en ze hebben het niet eens gevraagd. ik heb toch privacy rechten <_<
grapje. ik sta er gelukkig niet vol van voren op, mn vriendin wel xD

die vent van natuurkunde maakt altijd foto’s. hij had ook kinderen nodig die in het nieuwe biologie boek wilde staan. En uit mn klas wilde het nog ook, voor een ijsje :’)

Oh volgens mij sta ik ook in zo een boekje.
Maar ik hoop het niet main hiehie :’)

Ik sta er gelukkig niet in. :grinning:

lolz ik stond ook een x in zo’n boekje!
Maar gelukkig ook niet recht :stuck_out_tongue: een jongen stond met zijn hoofd op de VOORkant!
haha hij helemaal balen xD

ik sta er niet in
yay n_n

Wij hebben zo’n boekje gelukkig niet n___n
(Ik duik zowiezo altijd weg als ze foto’s in de klas gaan maken)

Bij ons doen ze altijd alle klassenfoto’s in het jaarboek. En een paar opvallende foto’s :’) Daar zit ik meestal niet bij

Ik stond er DRIE JAAR LANG in. Echt vreselijk. Het was een foto uit de eerste. >.<’ Iedereen lachte me uit.

Ik niet,
aan het begin van het schooljaar werden er foto’'s gemaakt van vriendinnen en klasgenoten,
die foto is echt helemaal niet leuk en die komt op de schoolgids en rapporten…

Hij hebben geen jaarboek :confused:

Ik sta er niet in.
(ik zat vorig jaar nog niet op deze school.)
Die van de vorige school heb ik nog niet gezien ;s

wy hebben dat niet ><"

Ik stond 3 keer in een boekje voor nieuwe bruggers (wel 2 jaar geleden mja :stuck_out_tongue: )

Ik haat die boekjes die ze geven als je je diploma krijgt. Mijn before EN after foto’s waren afschuwelijk. Scheve blik, kapsel dilemma e.d. en rara naast wie ik stond: Mijn crush. Veeeel te grote kans dat hij mijn engheid aandachtig heeft nagecheckt :’)

haha ik stond in de schoolgids ofzo vorig jaar :’)

ik sta erin met een foto uit de 1e klas -.- (infoboekje)

en aan het eind van dit jaar krijg ik ook een jaarboek.
en daar heb je dan m’n 1e pasfoto en mijn laatste GEWELDIG.

ik stond er vorig jaar 5x in. dat was kut.

als je leuk op de foto staat (en niet te frontaal in beeld!!) is het bestwel leuk toch? :cold_sweat:

Haha, als er een fotograaf op school rondloopt ben ik weg. Daar heb ik echt geen zin in! Wij hebben zo’n boekje voor alle toekomstige 1eklassers met info (+miljoen foto’s) en eentje voor de heleschool met jaarplanning/regels/blablabla (+miljoen foto’s) en posters, door heel de school en in r’dam (met mega foto) en stel je voor je staat daar terwijl je een badhairday hebt een miljoen x in! =O Mijn vriendinnen staan er (ongewild) ALTIJD in. Ik gelukkig nooit!