foto ideeeen? + fotoclubje?

hallo.

ik heb met een vriendin een fotoclubje, we komen 1 keer in de maand bij elkaar om een nieuw onderwerp voor de volgende maand te verzinnen en om foto’s van afgelopen maand met elkaar te bespreken en te maken.
het onderwerp van deze maand is: Wonderen
nu ben ik opzoek naar 10 wonderen.
eentje heb ik al en dat is dat ik aangenomen word om mijn vervolgopleiding in combinatie met slagen voor mijn middelbareopleiding.
wie heeft nog meer ideeen van wonderen

en vind iemand het ook leuk om ook een fotoclub op te richten op girlscene?

kusjes!

Gaat het specifiek om wonderen die jij hebt meegemaakt? Of ook om andere wonderen?

om alle wonderen van de wereld!

Een baby! Elk nieuw wezentje is voor de ouders toch een klein wonder? :slightly_smiling_face:

Ja een baby is inderdaad een wonder! of baby diertjes. Allemaal nieuwe wondertjes :slightly_smiling_face:

En opzich klinkt dat nog best leuk :stuck_out_tongue: Dat elke maand een onderwerp als opdracht.

Maar ik weet geen wonders meer… ik denk ineens zoveel aan het woord ‘wonder’ dat ik het zelfs ineens een raar woord vind XD

wil iemand mij helpen om dat foto clubje dan op te zetten?

dat fotoclubje klinkt wel leuk =)
maar hoe zou je dat graag gaan willen doen dan?

Ik denk dat je daar het beste een apart topic voor aan kunt maken, en misschien een weblog? Ik wil zelf best meedoen, maar dan haak ik toch altijd af, maar ik zou je wel willen volgen en kijken naar alle foto’s :grinning:

Ik zou ook wel in het fotoclubje willen,
Maar alleen als je wel even de tijd hebt voor de opdracht
(Dus niet om de week een opdracht, maar idd. meer om de maand)

Dat wij mensen steeds dingen ontdekken.

Maar een fotoclubje vind ik een leuk idee hoor!

Wonderen,
Een baby, een nieuw blaadje aan een tak (zeg maar wat hoor xD), de liefde tussen 2 mensen/2 dieren/1 mens en 1 dier.

voor het fotoclubje is al een apart topique!