Foto club

Hoi :slightly_smiling_face:

Het is nu al best een tijd geleden maar er was een keer een soort fotografie club opgezet via girlscene, we hadden ook een eigen site met forum enzo, en foto wedstrijden/opdrachten. helaas is dat na een tijdje dood gebloed.

Dus nu mijn vraag aan jullie wie zou zoiets weer met mij willen doen?

Nog gezocht:
-Leden!
-Iemand die goed sites kan maken en ontwerpen
[i]Ik kan zelf wel een poging doen tot het maken van een site/forum. maar het is natuurlijk helemaal mooi als iemand die er verstand van heeft dit kan doen :slightly_smiling_face:

[/i]

Edit: ik heb de nieuwe site hier neer gezet

Up!

ik ben voor

Yess! :beer:

Up!

Ik wil wel meedoen!

Super ^^

jaaa leuk!! :grinning: ik wil ook wel lid zijn

Zat jij toen ook niet in dat vorige clubje toen?

I wuv you, meow.

@topic

Ehm Hoe werkt het eigenlijk? Ik ben zeker voor hoor

We hadden toen iemand die site’s kon maken, dus we hadden net een soort girlscene alleen dan over fotografie.

Omgad dat is zo awesome. Mijn vader is webdesigner dus ik kan wel even dingen aan hem vragen (maar verwacht niet alles snel en pro omdat mijn ouders zijn gescheiden)
Shit gets personal :’)

Ohmygosh haha.
maar als je een professionele site maakt moet je dan niet een domein kopen? tenminste ik geloof niet dat je dat zomaar ergens online kan zetten.

Upje :slightly_smiling_face:

Ik wil wel mee doen… Maar eh, ik weet niet of ik bekend wil worden op dit account.

nouja als we onze eigen site dan uit eindelijk hebben kan je daar gewoon lid worden onder een andere naam :slightly_smiling_face:

Yes, dat dacht ik inderdaad ook al. Maar eeh, waarom een nieuwe site? Ja, ik ben ff benieuwd :stuck_out_tongue:. Bedoel je dan gewoon zo iets als een nieuw forum voor fotografie? Want anders zouden zich daar ook ‘onbekende’ mensen bij aan kunnen sluiten.

er was toen ook iets dat je je niet zomaar kon aanmelden zeg maar, er was beperkte toegang.
maar ik weet helemaal niets over websites. helaas

Aaah oki, nou hopen dat iemand anders het kan. Ik weet er zelf ook niet genoeg van anders had ik wel willen helpen.

Het is mij nu een soort van gelukt een website te maken hij is alleen nog lang niet af.