Foto bewerken

Hoi meiden!

Zou iemand mij kunnen helpen met het bewerken van een foto? Het is voor een schoolopdracht, ik moet een adbust maken, dat is een soort parodie van een reclame(advertentie) ik heb nu een goed plaatje gevonden alleen is het eigenlijk de bedoeling dat de jongen op het plaatje een meisje is. Ik heb geprobeerd photoshop te downloaden maar ik krijg de hele tijd van die ‘error’ meldingen :s! en ik weet ook niet hoe ik het op een andere manier moet veranderen
kan iemand voor mij dit plaatje:
http://img.allposters.com/6/LRG/26/2681/NTIUD00Z.jpg
zo veranderen dat die jongen minder mannelijk is? gewoon die spieren weg ofso? ik weet het ook niet…

up

Je vorige topic ging ook al over je opdracht.(slogan die je niet kon vinden)

Maak je eigen huiswerk.

sorry dat ik om hulp vraag -.-
en dat ik geen photoshop heb, alleen paint
het spijt me ontzettend!

Om hulp vragen is 1 ding, maar je vraagt nu of wij jouw werk willen doen.
Kijk als je nou gevraagd had of iemand kan uitleggen hoe je die jongen in een meisje photoshopped…

Je hebt ook nog andere bewerkingsprogramma’s(the gimp bijv) en er zijn zat torrents te vinden met PS die wel werken.

Of gebruik Paint.net
Makkelijk en gratis te downloaden, een hele Wikipedia-pagina met echt ALLE tutorials, en het is makkelijker en eenvoudiger uit te leggen dan Photoshop, maar het heeft dezelfde effecten enzoo xd
Succes ^^ (ik ga het je niet uitleggen want ik ben nog beginner met Paint.net maar er zijn zat mensen hierzo die het vast kunnen uitleggen :stuck_out_tongue:)

maar als dit jouw soort huiswerk is hoor je toch photoshop te hebben?
Net zoals als ik met mn grafische studie dat niet zou hebben, zou helemaal wat moois zijn.

het is een opdracht voor ckv…
maar ik heb hem nu zelf afgemaakt, volgens mijn moeder lijkt het nu op een vliegtuig?! maar volgens mijn broer op een vrouw, dus dat zit wel goed

danku (: