foto bewerk kleur?

ik weet dat hier echt 1000den topics over zijn, maar kon et even niet zo snel vindenXD:P

ik wil een zwartwitfoto maken, en dan bijv. alleen het jurkje in kleur? maar hoe doe ik dat?
xx

ik weet wel hoe je dat kan doen , heb je photoshop? x

ik kan het maar dan maak je een foto in ZW
en dan via fotoshop moet je met new layer zo
inkleuren … ikkan het niet echt uitleggen…

up.?

ik kan het ook wel uitleggen ;p

[i]Als je photoshop hebt kan je het zo doen;

Eerst je foto zwart wit maken, en dan op die eh… ‘layer’ blijven. En dan het deel van het filter weg gummen wat je in kleur wilt.

Okay. Beetje vaag uitgelegd, maar het is heel simpel. :wink: En anders moet je even op een andere reactie wachten.

Succes! :slightly_smiling_face:[/i]

post de foto ff dank kunnen wij hetvoor je doen.

Dát is een goed idee! :]

Je hebt daar geen photoshop voor nodig.
op www.picnik.com kun je dat effect krijgen :>

oeeh trashytattoo ik vind die site leukk :grinning: thanks!

die floep komt volgens mij niet meer naar dit topic kijken xD

Hahaha, waarom Floep xd

ja nou ik keek nog wel hoorXD:P is er iemand die een zin heeft om een stappenplan in elkaar te zetten? wel heel lief als jullie het voor me willen doen… maar zou het wel heel leuk vinden als ik het zelf ook kan zegmaar.XD:P

xx

welke bewerkprogramma’s heb je? of geen een en wil je het via picnik doen?

maakt me niet uit, anders dan doe je gewoon jouw programma en dan download ik m wel? en picnik is anders ook wel goed.
xx

.

Paint Shop Pro 9:

1. Open de foto
  2. Bovenin: lagen > dupliceren
  3. Ga naar afbeelding > inkleuren en maak hem zwartwit
  4. Klik nu rechts op de bovenste laag. Er staan er als het goed is 2 en er staat iets met lagen/layers boven
  5. Gum het deel wat je in kleur wil weg :slightly_smiling_face:

aa ik ga het gelijk proberen:d dankje! *hoop dat het lukt:D*

dat ik met zoiets simpels zolang kan truttenXD:P dank jullie wel:d het is me eindelijk gelukt!:slight_smile:

xx

gewoon , kijk naar die naam biatch. hihi

hahah ik heet Floep ja:S mijn echte naam kon niet, die bestaat a;… en ik wist nietsXD:P dus… slaat weer nergens op majaa:P

xx