Foto bewerk apps voor je telefoon.

Hiii,

Sinds een tijdje ben ik steeds meer into het bewerken van mn foto’s die ik daarna op Instagram plaats. Omdat ik nog niet echt leuke apps heb kunnen vinden heb ik dit topic aangemaakt zodat iedereen hun favoriete apps kan plaatsen!

Als je een app plaatst vermeld dan even of het gaat om Android, Windows of Apple dit maakt het makkelijker voor anderen! Ook kan je misschien even zeggen waar de app voor is!

Ik begin met mijn favorieten;
Splitpic (Android) is een app om een foto in 2 delen te maken, dus eerst de linker en dan de rechten en daarna kan je het in elkaar over laten vloeien, beetje onduidelijk uit teleggen.
Insta square maker (Android) zorgt dat je hele foto in je instagram vierkantje past. Dit zorgt ook voor de witte rand!

Picsart, gerbuik ik o.a om zulke dingen te maken:

http://distilleryimage4.s3.amazonaws.com/29af2d48f5e611e2a72522000a1fb586_7.jpg

heb ik ook een ig voor met vriendinnen, zodat mensen requests aan kunnen vragen

En Pixlr Express, gebruik ik voor dit effect over foto’s

http://distilleryimage10.s3.amazonaws.com/c0f8a12ef0ab11e2a2ab22000a1fb84b_7.jpg

en voor die witte randen zodat ze vierkant worden gebruik ik photo squarer :slightly_smiling_face:

ik gebruik zelf de app "fotor photo editor - foto effecten en foto collage " heel graag!
ik vind hem zo fijn dat ik zelfs de gehele versie heb gekocht!
verder vind ik de app piccolage, timercamera en picsart ook erg handig!
Al deze apps zijn voor Apple .

Afterlight en Mystic. Wel allebei betaald, maar zitten in allebei héle mooie filters, van die vormen over een foto en bij Mystic zitten superveel leuke tekst dingen om in te voegen, dat gebruik ik het meeste (er zijn nog veel meer opties)

Photo squarer zocht ik!! Thanks!!

Deze zijn tof! Maar even downloaden :grinning:
Ik had op mijn oude telefoon ook een super fijne, maar heb totaal geen idee meer hoe die heet ;p

Welk filter gebruik je dan van pixlr express, als ik vragen mag :slightly_smiling_face:

Ik speel gewoon met het contrast! Je moet even kijken wat het mooiste is.

Picsart is wel wat lastiger om te gebruiken btw, het is even uitzoeken hoe het allemaal moet. :slightly_smiling_face:

voor iPhone: vscocam, afterglow & snapseed. Snapseed is ook mogelijk op android en volgens mij ook gewoon op desktop. Vsco heeft ook filters voor lightroom :slightly_smiling_face:

Ah top, thanks :grinning:

Weet iemand misschien welke app dit is? En dan bedoel ik het dubbele zeg maar dus niet het balkje!

Ik durf te wedden dat dat geen app is, maar gewoon gedaan met Photoshop of een dergelijk programma.

Deze zijn voor Apple :slightly_smiling_face:

• Symbolgram: Ik ben nooit zo van kaders geweest maar deze zijn echt megaleuk!

• Moldiv: Om collages voor instagram te maken maar hoeft niet altijd voor instagram, kan naast vierkant ook 3x4 collages maken!

• Mirrorgram: Foto’s spiegelen!

• Fotor: wel betaald maar erg mooie filters!

• CameraTimer: Zelfontspanner voor outfitfoto’s op Insta, je kan ook een reeks van max. 30 foto’s instellen.

Camera 360.
Echt een hele fijne app om je foto’s te bewerken en hele mooie effecten.
Je moet eerst wel even puzzelen maar je snapt het snel.

O oke, thanksss

Ik gebruik altijd VSCO cam en Afterlight.
Voor Apple en ze kosten ook geld maar ze zijn het zeker waard!

VSCO cam !!
Fish eye camera’s zijn ook nice
x

ik gebruik vaak EyeEm je moet er wel een soort van account op aanmaken maar de effecten vind ik persoonlijk wel heel mooi.

Lekker optijd ik maar dit is met videostar gemaakt, je kan er zo fotos opmaken xx

Picsart

Fantastische app!