Foto agenda

Hallo,
Ik wil graag een foto agenda voor schooljaar 2011 - 2012 die je zelf maakt op de computer en dan kan bestellen bijvoorbeeld via de hema of kruidvat heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes

Een vriendin van mij heeft dat een keer gedaan, was echt heel vet geworden. Had ze ook bij de HEMA besteld volgens mij.

3 jaar geleden heb ik zo’n agenda laten maken bij de HEMA.
Hij wat best leuk geworden met allemaal foto’s van ik & my friends (:

Dat heeft een vriendin van mij ook gedaan. Opzich is dat best leuk, maar het is zonder harde kaft. Dat vind ik jammer.

Ja is heel leuk, en dan zitten er ook van die stickervellen in!

Mijn vriendin had het dit jaar… was heel leuk geworden! Ik wil er dit jaar ook een, van de hema…

Hihi, Wilde ik ook al gaan doen… Zat bij de hema te kijken maarr, bij het kruidvat is het goedkoper… Dus ff denken wat ik ga doen :stuck_out_tongue:

Weet iemand of bij de agenda’s van de kruidvat ook plek is voor roosters enzo? Dat staat niet op de site…

Up!

mijn vriendin had dit jaar een foto-agenda van de hema, met rood elastiek en een plastic kaft met ringband enzo. Was wel leuk geworden, maar die van de hema had echt weinig schrijfruimte! Het is ook geen schoolagenda maar meer voor volwassenen ofzo of een thuisagenda. Als ik jou was zou ik die van kruidvat nemen,tenminste op de site zag die er wel goed uit ^^
enn btw, die van kruidvat is halve prijs nu toch?

"^^ Volgensmij wel… Op de site stond 10,00 euro :slightly_smiling_face:

www.albelli.nl

sowieso de mooiste en van het beste kwaliteit.

een vriendin van me heeft dat ook gedaan, wel mooi geworden!

op foto.com kun je het ook doen, en daar heb je elke week twee foto`s en kun je ook zelf de achtergrond en alles kiezen.
dat is 10,99 voor een kleine (a6) en 15 nogwat voor een grotere (a5)
heeft iemand daar misschien ervaring mee?

Je moet wel goed opletten dat je een schoolagenda neemt. Met je rooster bijvoorbeeld. Daar heb je veel meer ruimte per dag om te schrijven. Bij een gewone thuisagenda is die ruimte veel te klein.