Foto '5 euro' rokje H&M

Hoi!
Ik wilde vragen of iemand een aanfoto heeft van het H&M rokje? Girlscene staat er dan wel vol mee, maar de meeste hebben daar een maatje S… En ik wil graag weten of het rokje ‘tekent’ zeg maar, dus dat zou heel fijn zijn als iemand eventjes een aanfoto heeft die maatje M of L ofzo heeft…
Hierna verwijder ik het topic natuurlijk weer(:

hij is heeel erg stretch dus ik denk dat de mensen met die maatjes ook een S hebben, want ik heb normaal S/M en van dat rokje XS

Zie je ook heel erg je heupen enzo zitten? Of is hij wel eh, hoe noem je dat, een gladde lijn?:’)

He!
Ik heb zelf maat m van het rokje, (terwijl ik meestal L heb van rokjes,) en hij tekent helemaal niet uit hoor! ik vind zelf dat hij heel mooi zit (: ik heb hem ook in taupé, en daar tekent hij wel iets meer uit… maar dat komt waars door de kleur… Maar ik zou hem wel een maatje kleiner dan je normaal hebt kopen! Heb helaas even geen foto voor je!

nee ik vind hem ook niet tekenen, zeker de zwarte niet. Maar meestal draag ik er iets op wat iets over me heupen valt. en idd wel een maat kleiner kopen! (:

Oke bedankt!(:

Ik neem aan dat je het rokje bedoelt dat bovenaan van elastiek is en dan iets wijder uitloopt? Ik heb die namelijk wel, in een maatje M en hij valt gewoon mooi, hij tekent absoluut niet!

Noudat we het toch over dat rokje hebben, weet iemand misschien of sochtends in de online shop de zwart met wit design er nog wel is?
En als iemand hem in een maat M daarvan te koop heeft wil die mij dan misschien even een bericht sturen? Alvast bedankt!
On-topic: ik vind ook dat die niet aftekend, maar als je hem als taille rokje gebruikt… zie je wel je heupen iets meer, omdat het een rekbare dunne stof is.
xxx

Ik kan wel een foto posten? Ik heb namelijk wel aanwezige heupen, maar het is wel een S. Ik weet niet of het om de heupen ging?

ik ehm, heb maatje xs maar ik heb wel heupen. naja ik vind het juist mooi bij meisjes met heupen maar ik ben erg afgevallen en ben nu wel slanker geworden maar toch heb ik een hele rare lichaamsvorm. kan wel foot posten?

Ja eigenlijk wel! Als jullie dat zouden willen graag!(:

Ik moet zeggen dat het rokje heerlijk afslankt, zonder het rokje lijken me heupen namelijk breder.

http://www.girlscene.nl/images/library/6d/67/8b/d3/3_cf0f44d237d517f6dd40e67e13662e34e1c86ff2.jpg

Dankjewel!
Ben nu heel benieuwd hoe ie bij mij valt, maar heb er wel een besteld!

shit
ik heb net besteld bij h&m vergeet ik 'm.

heb een maatje s/m en het ligt aan de kleur of ie af tekent vind ik
ik heb een zwarte en donkergrijze en daarin vind ik mijn heupen heel mooi en slank maar ik heb ook een lichte kleur en daarin vind ik mijn heupen weer minder uitkomen, die draag ik dus niet als taillerokje maar als rokje met eroverheen een zwart/wit/grijs shirtje

die kan je er nog wel bij doen hoor!
ook al heb je net besteld. (:

Ik heb trouwens geen aanfoto,
maar ik zou wel een maatje kleiner doen want ze vallen best groot!
Ik heb normaal ook M maar nu had ik S nodig (is wel vaker zo bij de H&M, bij schoenen ook normaal 39 maar dan 38)

Trouwens -3e post ghehe- weet iemand hoe dit rokje valt ? Groot, klein? :

http://i47.tinypic.com/2hq4320.jpg

Het is stretch stof, dus je kan best wel een maatje kleiner nemen. Ik heb hem in een 36, en dan zit ie goed.

die heb ik, valt best groot, vooral bij taille. zou een maatje kleiner nemen