Forumvriendinnen gezocht!!

Heb je er altijd al van gedroomd om in een meidentijdschrift te staan? Ben je tussen de 14 en 19 jaar? Dan is dit jouw kans! Girlz! is op zoek naar echte forumvriendinnen. Ken jij je beste vriendin(nen) via het forum en spreken/zien jullie elkaar regelmatig? Of forum je vaak met een paar meiden, hebben jullie elkaar nog nooit in real life gezien, maar lijkt dat je wel supergaaf? Stuur dan snel een mailtje naar marije_hoogeveen@hotmail.com (vergeet je contactgegevens niet). En wie weet zie jij jezelf samen met je forumvriendinnen terug in Girlz!. Natuurlijk met een gezellig verhaal EN professionele foto.

contact gegevens? e-mail adrs lijkt me genoeg. geloof dat iedereen wel zo slim is en heeft geleerd nooit je adres of telefoonnummer aan iemand te geven.

Aangezien dit je eerste post is en je contact gegevens moet opgeven, vertrouw ik het niet helemaal.

Ik zou dat eigenlijk wel heel graag willen! Ik heb een meisje via hyves leren kennen en we lijken sprekend op elkaar! Ze is een geweldige meid. We lachen, delen geheimen en vertellen de ergste dingen aan elkaar. Ik heb haar nog niet in echt ontmoet omdat het 2 keer niet gelukt is :frowning_face: Ik zou nu graag willen dat het wel lukte en we samen op de foto staan! Dat lijkt me helemaal top! & eens weten of we in levende lijve ook zoveel op elkaar lijken.

Ik zou het even navragen bij Girlz.
Voor de zekerheid.
Omdat het emailadres ook niet van Girlz is, ik bedoel blablabla@girlz.nl ofzo.

Oh men, ik baal er echt van dat er steeds vaker mensen op girlscene komen om reclame te maken of meisjes te werven.

[b] precies.

En je klikt echt niet vertrouwbaar srry.[/b]

yeah right.

rare pedo

:locked3:
alsjeblieft?

wahaha

Hoi hoi,

Jullie reacties kan ik me goed voorstellen, tegenwoordig weet je het niet meer met internet. Heel goed overigens, er kan niet genoeg gewaarschuwd worden. Maar ik kan jullie verzekeren dat ik echt voor Girlz! werk. Ik werk freelance (dus meestal vanuit huis of locatie) en beschik daarom over een hotmail e-mailadres en niet een van Girlz. Voor degene die twijfelen: stuur gerust een mail naar de redactie om het te controleren. En inderdaad, je hoeft niet meteen je telefoonnummer aan me te geven, een mailtje sturen is in principe genoeg!! Ik hoop hiermee een hoop duidelijk te hebben gemaakt en de meiden die interesse hebben een beter gevoel te hebben gegeven. Overigens: ik vind het ook belangrijk dat je ouders toestemming geven om mee te werken aan de reportage! Zij mogen eventueel ook mee naar de fotoshoot als ze dat willen.

Groetjes, Marije freelance journalist