forum geblokt voor niet-leden?

Hee,

ik wou net even, zonder in te loggen, kijken of er nog boeiende berichten waren bij actieve topics.
en toen kwam er te staan ‘er zijn geen berichten of je hebt geen toestemming deze te bekijken’ ofzoiets.

en toen vroeg ik me dus af…
is het forum soms geblokt voor niet-leden? zodat de fokkers enzo niet meer kunnen gluren zonder een account te maken? xD

waarom perse fokkers? Dit optie wordt vaak gebruikt zodat gasten nieuwsgierig raken en dan lid worden.

nou, omdat het voorzover ik weet eerst niet ‘geblokt’ was (tenminste, ik kon toen nog wel zonder in te loggen kijken) en de laatste tijd van die fokkers zitten te klooien :’)

maar ik bedoelde niet speciaal hen hoor,
vroeg me gewoon af of het forum nu geblokt was voor niet-leden :stuck_out_tongue:

Geen idee eigenlijk, ghehe.
Maar ik weet wel dat ik het net pas voor de eerste keer zag idd.

Kijk, dat vind ik nog eens een goede zaak.
Mogen die veertienjarige, bebrilde, bebeugelde en onder de mee-eters zittende stumpertjes hun heil ergens anders gaan zoeken dan hier op ons geliefde Girlscene (:
Al las ik al dat ze onderweg waren naar het Fancy forum :’)

Wow wat is er aan de hand dan?
Hoe weten jullie dat mensen meekijken? ;p

nah er was een paar weken trug? nee niet zo lang. vorige week denk ik
ineens heel veel topics in het sex sub
en allemaal van die domme dingen
kwamen we er achter dat het van fokforum mensen was x]
ze hadden daa rook een topic over ons

zou geweldig zijn. haha

haha dankje xD

Heb een topic op het fok-forum gezien dat ze Fake topics openden hier, en er daar dan erg hard om moesten lachen :wink: !

Maar inderdaad, ik merkte het daarstraks ook.

Zag dat gister ook ja, als je niet ingelogt bent kan je niet meer op t forum, ook niet om alleen te kijken.

[nohtml][b][message=4233116,noline]Utomjording schreef op 28 October 2009 @ 12:11[/message]:[/b] nah er was een paar weken trug? nee niet zo lang. vorige week denk ik ineens heel veel topics in het sex sub en allemaal van die domme dingen kwamen we er achter dat het van fokforum mensen was x] ze hadden daa rook een topic over ons[/nohtml]
jeeezus en dat van geenstijl ookal, de wereld word steeds erger [s]kinderachtiger[/s] wat een laag niveau daar dan.

ik heb zo’n zin om me tot hun niveau te verlagen hahaha :blush:

Heeft iemand trouwens een link naar dat topic van hun over girlscene?
wil ik wel eens zien.

aha, vandaar dat een vriendin een topic niet kon zien :’]

Staat in het topic van E_kid over het niveau van tegenwoordig (:

en die is gesloten :wink:

ik vind het eigenlijk wel beter :3

ik wou al zeggen kan hem niet vinden.

oja is dat zo? volgensmij kun je via google gewoon op pagina’s uit het forum komen, ik heb tenminste wel vaker gehad dat ik iets zocht op google en er een forumpagina van girlscene uitkwam, en volgensmij kunnen niet-leden dat ook gewoon lezen