forever21

hello, ik ben al een paar dagen aan het denken om schoenen te bestellen op forever21 …MAAR de site ging voormiddag niet -.- en toen die terug ging kon ik niet bestellen, als ik bij de laatste stap op bevestig klik dan krijg ik een witte pagina … zou ik het morgen opnieuw proberen of zou mijn bestelling toch gelukt zijn …

uppppp

Hebben ze geen telefoonnummer op de site staan? Of Email, dan kan je even bellen of mailen vragen of je bestelling gelukt is.

ik heb al gemaild maar als in zo research doe op google dan merk ik dat ze nooit terug mailen.

heb je een bevestigingsmailtje ontvangen? Want ik heb ook daar besteld, en toen kreeg ik daarna een mailtje toegestuurd met het overzicht van mijn bestelling.
Ze mailen idd niet terug want het is een auto-notification. Dus als je hem niet hebt denk ik dat hij niet helemaal is doorgekomen.

nope helemaal niets ontvangen, 2x opnieuw gedaan en telkens kreeg ik een witte pagina na het invoeren en bevestigen van de creditcard. ik durf het niet meer opnieuw te proberen of ik heb dadelijk 3 paar schoenen besteld :grinning: