Mijn vriendin zei dat er een Forever 21 in Den Haag zit, maar ik weet niet of het waar is. Dus… zit er een forever 21 in den haag of ergens in Nederland? xo
Volgends mij zit hij wel in den Haag. Ben er overigens nog nooit geweest.
Ik dacht dat er nog geen was in Nederland, maar enkel in België. Maar ik kan ook fout zitten.
Ik heb eventjes gegoogled en ik kan niets vinden, dus ik denk van niet.
Waarom hebben ze in Belgie al die leuke winkels D: Ook de urban outfitters…
Ik hoorde dat ze soms wel eens in de Bijenkorf(dacht ik?) zitten, dus ik denk dat je vriendin dat bedoelt.
volgens mij is er maar 1 winkel in Europa daarvan en dat is in Antwerpen
hij zit niet in den haag, anders zou ik het wel weten denkik. Woon echt kwartiertje bij den haag vandaan
In Brussel is er ook een (: Ik ben er al geweest.
Ik vraag me trouwens af waarom iedereen die in Antwerpen kent en niet in Brussel?
Ik ken er maar 1 en dat is in Antwerpen maar volgens mij is er in Brussel en Gent ook eentje…
In Gent is er geen.
ah woepsie! haha
Omdat de meeste Nederlanders (vooral fashionista’s) in A’pen (bekende modestad) gaan winkelen. Althans, dat is wat ik merk als ik daar rondloop…
Nee hij zit niet in Den Haag, anders was ik hem al lang tegengekomen
in belgie heb je er in Brussel en Antwerpen , alleen die in Brussel telt maar 1 verdieping en Antwerpen 3 als ik me niet vergis (;
En je kunt het opzoeken via www.forever21.com en dan store locator :d
Ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen maar wat vinden jullie van dit jurkje van de forever 21 http://www.forever21.com/…tID=2005756467&VariantID=
Ik zag wel een keer iemand rondlopen in den haag centrum met een forever 21 tas.
Aaawhyeah, een Forever21 in Brusselll
Daar ga ik in januari heen met school, dus dat is mooooooi
Upje voor mijn vraag
@Handpeer Leuk , ik zou het wel mooi combineren, anders wordt het snel kinderlijk.
@handpeer , het is niet iets dat ik zou aantrekken maar hij is wel leuk :d , je kan het ook eens posten in het ‘is dit leuk?’ topic :d