Forever 21 bon ter waarde van 43 euro voor 35 euro te koop!

Hoi Hoi,

Ik verkoop een Forever 21 bon twv 43 euro voor 35 euro. Had namelijk online iets besteld met paypal en wilde het terugbrengen naar de winkel maar kon mijn geld niet terugkrijgen, enkel een bon. Mocht iemand interesse hebben PM me even, hij is eventueel op te halen in Amsterdam of ik geef de code. Je zou deze arme student er heel erg mee helpen! :slightly_smiling_face:

xxx

Helaas kom ik nooit bij forever 21, en eigen foto’s zijn verplicht in een verkoop topic.

Is het ook online te gebruiken?

Ja ook online te gebruiken, er staat namelijk een code op :slightly_smiling_face:! En eigen foto’s zijn in dit geval vrij nutteloos? Maar goed mocht er een probleem van worden gemaakt wil ik wel een foto posten.

^

^

Huh wat raar dat je geen geld terug kreeg! Ik had laatst ook wat teruggebracht maar dat was dan met ideal als ik het goed heb…
En eigen foto is idd verplicht als bewijsje, je kan de code dan afdekken :slightly_smiling_face:

Je moet een eigen foto toevoegen als bewijs dat je die bon inderdaad hebt. Zou wel even alle codes en zo doorstrepen!

EDIT:

Ik sluit je topic. Je mag prima een nieuw topic maken, maar zorg dan dat er eigen foto’s in staan!